شناسهٔ خبر: 51264671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در آستانه میلاد حضرت زینب (س)

تجلیل از بانوی پرستار و همسر امام جماعت مسجدالنبی(ص) شهرستان تویسرکان

ناهیدی فرد گفت: در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب (س) و به بهانه فرارسیدن روز پرستار، در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم از پرستار شهرستان تویسرکان «بتول سوری» تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «حمیدرضا ناهیدی فرد»  در مراسم سه شنبه های تکریم  این هفته  که در منزل امام جماعت مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان برگزار شد، گفت:  طرح سه‌شنبه‌های تکریم امسال در قالبی متفاوت زمینه شناسایی و معرفی   مادران   شاخص و تاثیرگذار در مساجد را فراهم کرده است.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: در طرح «شکوه مادری » سه شنبه های تکریم ،  مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی و مورد تکریم قرار می‌گیرند .

 

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا اقشار مختلف جامعه بویژه پزشکان و پرستاران با ایثار و از خود گذشتگی و تحمل شرایط سخت  از بیماران کرونایی پرستاری کردند.

 

وی اظهار داشت: در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از همسر امام جماعت مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان خانم «بتول سوری» پرستار و مادر سه فرزند تجلیل به عمل آمد.

 

ناهیدی فرد افزود:  «بتول سوری» از پرستاران پر تلاش و زحمتکش است که در ایام کرونا برای کمک به بهبود بیماران تلاش نموده است.



وی  ادامه داد: این پرستار شریف همچنین در کارهای خیر همچون کمک به نیازمندان و فعالیت های مسجدی کانون همواره پیشقدم است.
 

گفتنی است، در این مراسم که با حضور سرپرست اداره ارشاد شهرستان تویسرکان، شاعر تویسرکانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد همدان و امام جماعت مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان برگزار شد، با اهدای لوح از زحمات »بتول سوری» پرستار نمونه تویسرکان تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/89

نظر شما