شناسهٔ خبر: 51259352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس شورای استان البرز:

طرح هادی روستاهای البرز نیازمند بازنگری است

کرج - ایرنا - رییس شورای اسلامی استان البرز با بیان اینکه نواقصی در اجرای طرح هادی روستاهای استان وجود دارد، از بنیاد مسکن البرز خواست در اجرای این طرح بازنگری کند.

صاحب‌خبر -

علیرضا قره حسنلو  عصر سه شنبه در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی استان البرز ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز  و مسوولان شهرستان چهارباغ  با بیان اینکه ساکنان روستاها توقع دارند در بهسازی معابر اقدامات موثر بیشتری از سوی بیناد مسکن انجام شود، گفت: برگزاری اولین نشست تخصصی دهیاران و بخشداران با مدیرکل بنیاد مسکن را برای احصای مشکلات بافت روستایی را به فال نیک می گیریم.
وی افزود: فرماندار چهارباغ بر مشکلات شهرستان اشراف کامل دارند و پیگیر مطالبات هستند و امیدواریم این شناخت و پیگیری موجب مرتفع شدن مشکلات روستاها شود.
قره حسنلو ادامه داد: طرح هادی روستایی نیازمند بازنگری است و باید به جد مورد توجه بنیاد مسکن استان قرار بگیرد و نگاه ویژه ای به آنها شود.
رییس  شورای اسلامی استان البرز در ادامه گفت: با توجه به بودجه کم و محدود روستاها انتظار می رود  بنیاد مسکن استان البرز در طرح های روستایی مشارکت بیشتری داشته باشد.

وی  با اشاره به پیگیری های شورای استان در برگزاری این نشست گفت: شورای استان  البرز با هدف کوتاه کردن مسیر بررسی مشکلات و رفع آنها پیگیر حضورمدیران کل استانی دزر شهرستان ها و در حضور فرمانداران ومسئولین شهرستانها است تا بتوانیم گامهای موثرتری را برای خدمت به شهروندان برداریم.

استان البرز ۲۸۸ روستا با جمعیتی بیش از ۱۶۰ هزار نفر دارد.

نظر شما