شناسهٔ خبر: 51259299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

متخلفان قاچاق زغال در انتظار جرایم سنگین/کشف بیش از50 کیسه زغال در دیشموک +فیلم وتصاویر

مسؤول منابع طبیعی گفت: طی 24 ساعت گذشته 55 کیسه زغال سیاه در دیشموک از متخلفان قاچاق زغال در دیشموک کشف و ضبط و در جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

علی کریمی در گفت وگو با خبرنگار  فارس در دیشموک اظهار کرد: متخلفان زغال سیاه منتظر جرایم سنگین در آینده باشند.

مسوول منابع طبیعی شهر و بخش  دیشموک گفت: از دیروز تا به حال یک وانت و یک پراید در حال حمل زغال به استان خوزستان بودند که با هوشیاری پلیس و گزارش همیاران طبیعت با هماهنگی ریاست محترم دادگاه عمومی  و پرسنل کلانتری شهر دیشموک 42 کیسه زغال از وانت بار و 13 کیسه زغال از خودروی پراید کشف و ضبط و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی گردیدند و بعد از آن توسط تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع داده می‌شوند.

علی کریمی گفت: طی 24 ساعت گذشته 55 کیسه زغال سیاه در دیشموک از متخلفان قاچاق زغال در دیشموک کشف و ضبط و در جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.

وی با بیان اینکه متخلفان زغال چوب در دیشموک منتظر جرایم سنگین از طرف دستگاه قضا و تعزیرات حکومتی باشند عنوان کرد: از ساکنین شهر و بخش دیشموک ملتمسانه خواهش می‌کنم با توجه به اینکه بخشانه‌های جدی‌تر و بازدارنده‌تر در حال مصوب شدن برخوزد با متخلفان زغال چوب و تخریب منابع ملی در دستور کار قرار دارد از هرگونه حمل و تهیه زغال چوب خودداری ورزند.

کریمی در پایان متذکر شد: با توجه به اینکه  حفاظت از عرصه منابع طبیعی وظیفه همگان است مردم بخش دیشموک سعی کنند از تخریب منابع ملی و طبیعت پرهیز کنند تا مبادا متحمل جرایم سنگین در خصوص این تخلف از طرف دستگاههای متولی گردند.

وی با بیان اینکه متخلفین زغال چوب برای هر کیلو زغال متحمل جریمه 3میلیون ریال هیزم تر یک میلیون 700هزار ریال و هیزم خشک یک میلیون پانصدر هزار ریال است عنوان کرد: متخلفان بدانند منابع طبیعی با قدرت با متخلفان برخورد جدی را در دستور کار خواهند داشت.

 

 

انتهای پیام/82027

برچسب‌ها:

نظر شما