شناسهٔ خبر: 51259113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل زنان و خانواده استانداری البرز:

چالش‌های حوزه زنان و خانواده البرز با وحدت اجتماعی قابل حل است

البرز - مدیرکل زنان و خانواده استانداری البرز با تجلیل از نقش تصمیم سازی مجامع مشورتی زنان، گفت: چالش‌های حوزه زنان و خانواده البرز با خردجمعی و وحدت اجتماعی در استان قابل حل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مریم اسماعیلی فرد عصر سه‌شنبه در جلسه شورای مشورتی بانوان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: با توجه به ذکر مطالبه مشترک تأسیس پارک بانوان و بازارچه عرضه محصولات تولیدی بانوان در همه شهرستان‌ها، انتظار می‌رود مدیریت شهری در فصل بودجه‌ریزی به این درخواست اولویت‌دار زنان توجه کند.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری البرز فقدان استقرار پزشک متخصص زنان در برخی از شهرستان‌های استان را مغایر عدالت در سلامت دانست و پیگیری موضوع از سوی دانشگاه علوم پزشکی را در راستای سیاست صیانت از جمعیت ضروری عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به گزارشات خشونت‌های خانگی، تأسیس خانه امن استان و گسترش مراکز اورژانس اجتماعی در همه شهرستان‌ها را از سوی بهزیستی و با مشارکت خیرین استان البرز مهم دانست.

اسماعیلی فرد از فعالین دانشگاه و حوزه دعوت کرد نتایج پژوهش‌های خود را در خصوص راهکارهای تحکیم بنیان خانواده استان در اختیار دفتر زنان و خانواده استانداری البرز قرار بدهند.

نظر شما