شناسهٔ خبر: 51258886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم والیبال شهداب جوان یزد مغلوب همای عقاب تهران شد

یزد- ایرنا- تیم والیبال شهداب جوان یزد در هفته پنجم لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور سه‌شنبه شب در دیدار خانگی سه بر ۲ مغلوب همای عقاب تهران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این مسابقه بدون حضور تماشاگران با رعایت نکات بهداشتی  برای پیشگیری از ابتلای بازیکنان ،کادر فنی و داوران به ویروس کرونا در مجموعه اختصاصی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برگزار شد و بازیکنان تیم عقاب در بازی های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۰ بر میزبان غلبه کردند.

همچنان بازیکنان تیم شهداب جوان به رغم تلاش  فراوان تنها در بازی دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴ و ۳۰ بر ۲۸ بر تیم میهمان پیروز شد .

تیم  شهداب جوان در دور مقدماتی گروه اول لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور با تیم‌های زرسان، همای عقاب تهران ، قارتال سرعین، آریا تنکابن و کندوان شمال هم‌گروه است.

در گروه دوم تیم‌های سروقامتان همدان، وارنا گیلان، شهرداری جوان ارومیه، باشگاه ملوان، ستاره طبرستان نوشهر، گل‌گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت و ایرانشید چالوس حضور دارد.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کند و در این مرحله به صورت ۲ برد از سه بازی برگزار می‌شود و دیدار رده‌بندی و نهایی این رقابت‌ها به صورت تک‌بازی است.

سال ۹۹ بیست‌ونهمین دوره مسابقه والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران برگزار شد و تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان با کسب مقام‌های اول و دوم، به لیگ برتر سال۱۴۰۰  صعود  کرد، تیم ایرانشید چالوس نیز به مقام سومی این رقابت‌ها دست یافت.

زمان شروع لیگ از سوی فدراسیون اعلام می‌شود و هم‌اکنون تیم والیبال بزرگسالان مقاومت شهداب یزد در لیگ برتر کشور حضور دارد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت  ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

نظر شما