شناسهٔ خبر: 51258636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

حماسه آفرینی دانشجویان در طول تاریخ انقلاب قابل ستایش است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی در پیامی اعلام کرد:دانشجو امروز تنها یک لقب برای محصلان دانشگاهی نیست. عظمت دانشجو و حماسه‌ آفرینی‌های این قشر جوان و شریف در طول تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزات دوران ستم شاهی قابل ستایش است.

صاحب‌خبر -

یعقوبعلی نظری عصر سه‌شنبه در این پیام که به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو صادر شد آورد:فریاد حق طلبی و استکبارستیزی دانشجویان در بزنگاه‌های حساس تاریخ سیاسی کشور بارها و بارها طنین انداز شده و چه بسا با نثار خون خود عزت، آبرو و پیشرفت کشورمان را رقم زدند.

در این پیام آمده است :دانشجویان همواره در جریان پیروزی انقلاب و رویدادهای آن دوران نقش مهمی داشتند و امروز هم مشارکت فعال این عزیزان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی چشمگیر است و همواره قشری تاثیرگذار در فرآیند توسعه و پیشرفت ایران اسلامی به شمار می‌روند.

همچنین استاندارخراسان رضوی به مناسبت روز دانشجو ضمن بازدید سرزده از بخش‌هایی از دانشگاه فردوسی مشهد در جمع تعدادی از دانشجویان این دانشگاه حضور یافت.

وی با حضور سرزده در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی، یکی از خوابگاه‌های دانشجویی و مسجد دانشگاه فردوسی مشهد با تعدادی از دانشجویان دیدار و گفت‌ وگوی صمیمانه کرد.

در این بازدید تعدادی از نمایندگان دانشجویان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

نظر شما