شناسهٔ خبر: 51258245 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

معرفی پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران در سال ۹۹

فروش کتاب‌های غیر درسی در ایران رونق چندانی نداشته و معمولا ناشران و خوانندگان کتاب از قیمت‌ها و کیفیت چاپ و کاغذ ناراضی هستند. با این حال نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب تاثیر بسزایی در رونق مقطعی فروش کتاب دارند. در ادامه این مقاله به بررسی چند کتاب پرفروش سال ۱۳۹۹ می‌پردازیم.

صاحب‌خبر -

کتاب هرس نوشته ی نسیم مرعشی:

این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های ایران در سال ۹۸ است . داستان این کتاب در مورد جنگ ایران و عراق و مردی که همسر خود را در این جنگ گم کرده می باشد که این داستان در خوزستان اتفاق می افتد .

کتاب خون خورده نوشته ی مهدی یزدانی خرم :

این کتاب نیز یکی از پرفروش ترین کتاب های ایران در سال ۹۸ است که نوشته ی مهدی یزدانی خرم است . این کتاب روایت گر زندگی پنج برادر است که در شهر های آبادان ، تهران ، مشهد و بیروت زندگی می کنند .

کتاب اعلان قرعه ۴۹ نوشته ی تامس پینچن :

این کتاب اولین کتاب تامس پینچن است که به فارسی ترجمه شده است . این کتاب توسط طهورا آیتی به فارسی ترجمه شده است . این کتاب روایتگر زندگی زنی کالیفرنیایی به نام اودیپا است که بعد از این که ثروت معشوق سابق خود را به ارث می برد به دنیای پر رمز و رازی وارد می شود .

این کتاب یکی از پرفروش ترین رمان ها در ایران می باشد .

کتاب اتحادیه ی ابلهان نوشته ی جان کندی تول :

یکی دیگر از پر فروش ترین کتاب ها در ایران کتاب اتحادیه ی ابلهان است .

این کتاب را نویسنده در سی سالگی نوشته است اما هیچ ناشری آن را چاپ نکرده است . جان کندی پس از آن خود کشی کرد اما مادر او یازده سال تلاش کرد تا کتاب او را چاپ کند . این کتاب بعد از چاپ به محبوبیت زیادی رسید و جایزه ی پولیترز را دریافت کرد .

کتاب شیفتگی ها نوشته ی خابیر ماریاس :

این کتاب اثر خابیر ماریاس است که توسط مهسا ملک مرزبان ترجمه شده است . داستان این کتاب در مورد عشق و دلدادگی است . یکی از نویسندگان برتر اسپانیا خابیر ماریاس است .

کتاب طریق بسمل شدن نوشته ی محمود دولت آبادی :

معرفی پرفروش ترین کتاب های ایران در سال ۹۷ و ۹۸

یکی از پر فروش ترین کتاب های سال ۹۷ کتاب طریق بسمل شدن می باشد . داستان این کتاب در مورد جنگ ایران و عراق است که اتفاقات خط مقدم جبهه را بیان می کند .

کتاب عقاید یک دلقک نوشته ی هاینریش بل :

این کتاب یکی از پر فروش ترین کتاب های ادبیات ایران و جهان است که برنده ی نوبل ادبیات شد .

این رمان را آقای محمد اسماعیل زاده ترجمه کرده است . این کتاب روایتگر زندگی یک دلقک است که کودکی خود را در سال های جنگ گذرانده است و در نهایت معشوقش او را رها می کند

پر فروش ترین کتاب های ایران ، نشر آموت

کتاب هنوز هم من :

این کتاب نوشته ی جوجو مویز است که توسط مریم مفتاحی ترجمه شده است . این کتاب روایت گر زندگی لو کلارک است .

رمان خا :

این کتاب یکی از پر فروش ترین کتاب ها در نمایشگاه تهران است که نوشته ی یوسف علیخانی است که روایت گر عشقی ماندگار است . هم چنین در این کتاب از اصطلاحات کردی استفاده شده است .

پر فروش ترین کتاب های ایران ، نشر ققنوس

رمان سمفونی مردگان :

این کتاب نوشته ی عباس معروفی است که یکی از بهترین کتاب های او و از پر فروش ترین کتاب های ایران است . این کتاب روایت گر زندگی خانواده ای که در دوران جنگ جهانی دوم در اردبیل زندگی می کنند .

در سال ۲۰۰۱ این کتاب جایزه ی انتشارات سورکامپ شد و هم چنین به زبان های آلمانی ، ترکی ، انگلیسی و ... ترجمه شده است .

کتاب ملت عشق :

معرفی پرفروش ترین کتاب های ایران در سال ۹۷ و ۹۸

این کتاب نوشته ی الیف شافاک است که از پر فروش ترین کتاب های ایران در سال ۹۸ است . این رمان چهل قانون عشق را از زبان شمس تبریزی بیان می کند که از پر فروش ترین کتاب های ترکیه نیز محسوب می شود .

کتاب برتری خفیف :

این کتاب نوشته ی جف اولسون است که یکی از پر فروش ترین کتاب های ایران در سال ۹۷ است که در انتشارات ققنوس با ترجمه ی میلاد حیدری منتشر شده است .

در این کتاب راهکار های رسیدن به موفقیت ارائه شده است و به شما آموزش می دهد که چگونه با انجام کارهای کوچک و با ذهن آگاه می توانید در همه ی بخش های زندگی خود تغییرات بزرگی را ایجاد کنید . 

برای خرید کتاب از بانک کتاب تلکتاب می توانید به دو روش زیر اقدام کنید :

خرید از سایت :

برای خرید کتاب می توانید به وبسایت فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و کتاب های مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

خرید تلفنی :

افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند می توانند کتاب های مورد نیاز خود را از طریق شماره گیری با تلفن ۰۲۱۶۶۴۷۰۴۷۰ سفارش دهند .

نظر شما