شناسهٔ خبر: 51258236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار بوشهر از خانواده شهید ناجا در گناوه سرکشی کرد

گناوه - ایرنا - استاندار بوشهر در سفر عصر سه شنبه به شهرستان گناوه از خانواده شهید ابراهیم از شهدای ناجا دیدار و سرکشی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، احمد محمدی زاده در این دیدار که فرماندار و مسئولان انتظامی و محلی حضور داشتند به گفت و گو با خانواده این شهید پرداخت.

در این دیدار دختر شهید ابراهیم حیدری از استاندار بوشهر خواستار مساعدت در اعطای تسهیلات بانکی جهت اشتغال زایی این خانواده شهید شد  که ایشان قول همکاری داد.

دختر این شهید اظهارداشت: از سال ۹۶ که پدر جانبازم به درجه شهادت نایل شد، مسئولیت خانواده خود را برعهده دارم و برای بدست آوردن شغل تلاش کردم اما نتیجه نگرفتم و از استاندار انتظار و توقع دارم برای حل مشکل اعطای تسهیلات بانکی،   پدری کرده و ما را یاری کند. 

وی از سرکشی های مستمر و پیگیری نیروی انتظامی در برطرف کردن مسایل و مشکلات این خانواده تقدیر کرد.

در این دیدار صمیمی، استاندار بوشهر به درخواست دختر این شهید با متانت پاسخ داد و اظهارداشت: تلاش خودرا جهت شغلی بکار ببرید که پایدار باشد و برای درخواست ارایه شده در زمینه فراهم شدن تسهیلات بانکی پیگیری لازم خواهم کرد تا مشکل‌تان برطرف شود.

شهید ابراهیم حیدری متولد ۱۳۳۸ به عنوان سرباز ارتش در سال ۱۳۵۹ در منطقه عملیاتی فاو از ناحیه اعصاب و روان و پا به درجه جانبازی ۷۰ درصدی نایل شد و در سال ۱۳۹۶ به علت بیماری  به جمع شهیدان همرزمش پیوست و در گلزار شهدای گناوه آرمید.

استاندار بوشهر قبل از دیدار با خانواده این شهید، در آیین تشییع و خاکسپاری مادر شهید سیدیوسف موسوی شرکت کرده بود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

  

نظر شما