شناسهٔ خبر: 51257759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

یک کارشناس مسائل سیاسی؛

سیلی دانشجویان ما به استکبار، امروز منشاء حرکت های جهانی است+عکس و فیلم

یک کارشناس مسائل سیاسی در مراسم روز دانشجو دانشگاه آزاد اردبیل با بیان اینکه سیلی دانشجویان ما به استکبار، امروز منشاء حرکت های جهانی است، گفت: دانشجویان، سرمایه های بی بدیل انقلاب هستند

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، امید علی رعنایی کارشناس مسائل سیاسی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو  که با حضور پرشور و بی نظیر دانشجویان آن هم در وضعیت آبی کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، به تبیین فلسفه روز دانشجو پرداخت و گفت: ماهیت و فلسفه روز دانشجو در کشور ما، با استکبار ستیزی عجین شده است.

کارشناس مسائل سیاسی اردبیل به توطئه های روز افزون دشمنان ایران اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه دانشمندان جوان و دانشجویان ما بارها با اختراعات و ابداعات و افتخار آفرینی های خود در عرصه های علمی، فرهنگی و ورزشی در جهان به دشمنان انقلاب اسلامی سیلی زده اند، گفت: دشمنان ایران اسلامی هنوز دلسرد نشده اند و به دنبال فرصت جهت تسخیر ذهن جوانان ما هستند تا به اهداف خود برسند.

وی هوشیاری دانشجویان در عرصه های مختلف را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: جرأت دانشجویان امروز به آنها قدرت مطالبه گری در راستای پیشرفت و تعالی کشور می دهد.

 

رعنایی از دانشجویان به عنوان سرمایه های توصیف ناشدنی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: سیلی دانشجویان ما به استکبار، امروز منشاء حرکت های جهانی است و حرکت های گسترده استکبارستیزی در جهان برگرفته از فعالیت دانشجویان ما در زمان انقلاب، دفاع مقدس و عرصه های پیشرفت و سازندگی است.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه سخنان خود به مشکلات فعلی کشور از جمله معیشت، تورم و  بی کاری اشاره کرد و گفت: همه این مشکلات ریشه در ذات مدیران نالایقی دارد که بر اساس رابطه  و پارتی بر سر امور رسیده اند و با بی حالی خود مشکلات فعلی را برای کشور رقم زده اند.

وی با بیان اینکه امروز کشور نیازمند مدیران در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: امروز مدیران ما باید همانند شهدا ایثارگری کنند و با کار جهادی و تلاش شبانه روزی خود ضمن جبران عقب ماندگی ها به سرعت پله های پیشرفت را طی کنند و در  این راه دانشجویان دغدغمند و تلاشکر می توانند کمک کننده باشند.

رعنایی آرمان های انقلاب اسلامی را یاداور شد و گفت: دانشجویان به عنوان آینده داران انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی در تحقق این آرمان ها به عهده دارند و مسئولان کشور نیز موظف هستند با میدان دادن به جوانان انها را برای ایفای نقش در آینده پیش رو آماده کنند.

وی ظرفیت بالای جوانان و دانشجویان در عرصه های مختلف از جمله صنعت و اقتصاد را یاداور شد و گفت: امروز کشور ما در سایه ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ سخت و نرم  از استقلال و آزادی و امنیت و آرامش برخوردار است .

رعنایی با بیان اینکه هنوز آرمان عدالت  و رفاه در کشور  هنوز محقق نشده است، گفت: عدالت خواهی از رسالت های دانشجویان است  و آنها باید در این راه ثابت قدم بوده و با مطالبه گری خود مسئولان را وادار به اجرای عدالت در جامعه کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی از دانشجویان به عنوان طلایه داران مطالبه گری در کشور نام برد و گفت: مطالبه گری اصولی و منطقی خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی از دانشجویان است و دانشجویان مومن و انقلابی باید در این مسیر با جان و دل تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امروز کشور در پیچ تاریخی مدیریتی قرار گرفته است، گفت: دانشجویان امروز مدیران آینده کشور هستند که با ولایتمداری می توانند به سربازان امام زمان(عج) نیز نائل شوند.

پخش نماهنگ حماسی و استکبار ستیزی، قرائت میثاق نامه کانون خادم الشهدا و  اهدای 16 جایزه نقدی به دانشجویان حاضر به قید قرعه از جمله برنامه های روز دانشجو در دانشگاه ازاد اردبیل بود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما