شناسهٔ خبر: 51255643 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باند سارقان کولر درخرمشهر منهدم شد

سرپرست فرماندهی انتظامی خرمشهر ازدستگيري باند سارقان حرفه ای موتور کولر و کشف 8 فقره سرقت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ واحد مظفری سرپرست فرماندهی انتظامی خرمشهر گفت: ماموران کلانتری ۱۲ عقیل خرمشهر پس از  وقوع چند فقره سرقت موتور کولر از پشت بام منازل در سطح خرمشهر با انجام کار اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سارقان در حین سرقت اماکن در یکی از محلات سطح شهر شدند.

او افزود: متهم در بازجویی فنی پلیس به به بزه انتسابی با همکاری دو هم دست خود اعتراف و طی عملیاتی دیگر آن ۲ نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

سرهنگ مظفری تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه کولر سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان به ۸ فقره سرقت موتور کولر اعتراف کردند.

دستگیری یک سارق حرفه‌ای اماکن دولتی وخصوصی

سرپرست فرماندهی انتظامی خرمشهراز دستگیری یک سارق حرفه‌ای اماکن دولتی وخصوصی توسط ماموران کلانتری ۱۲  این شهرستان خبر داد که با انجام کار اطلاعاتی محل اختفای سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ واحد مظفری افزود: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۶ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت اماکن دولتی و اماکن خصوصی در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ د

نظر شما