شناسهٔ خبر: 51248332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

دعوت لهستان از مردان والیبال ایران/ عطایی موافقت کرد

تسنیم

تیم ملی والیبال ایران برای ششمین بار به جام واگنر لهستان دعوت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، مسابقات والیبال هوبرت جرزی واگنر (Hubert Jerzy Wagner) لهستان از سال 2003 هر ساله از سوی بنیاد واگنر در این کشور و با حضور چهار تیم مطرح و صاحب نام والیبال جهان برگزار می‌شود.

فدراسیون والیبال لهستان و بنیاد واگنر با ارسال نامه‌ای به محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، از تیم ملی ایران برای شرکت در نوزدهمین دوره این رقابت‌ها که از 20 تا 22 مردادماه سال 1401 در شهر کراکوف برگزار می‌شود، دعوت کرد که با موافقت بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال، فدراسیون والیبال ایران آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد.

بر اساس سنوات گذشته فدراسیون لهستان هر سال از 10 تیم برتر دنیا برای شرکت در این رقابت‌ها دعوت می‌کند و پس از اعلام آمادگی تیم‌ها و بررسی شرایط موجود، چهار تیم در این تورنمنت معتبر بین‌المللی شرکت خواهند کرد که مسابقات این دوره پیش از رقابت‌های قهرمانی مردان جهان برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران پیش از این، پنج بار دیگر برای حضور در تورنمنت واگنر دعوت شده بود که در سال‌های 2012 و 2015 در این رقابت‌ها شرکت کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده ورود تیم‎ها چهارشنبه 19 مردادماه و خروج، یکشنبه 23 مردادماه خواهد بود. در سال 2019 این تورنمنت به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، برگزار نشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما