شناسهٔ خبر: 51248300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه رازی:

تبعیضی بین تشکل‌های دانشجویی قائل نیستیم

فاطمه احمدیان

رئیس دانشگاه رازی رویکرد خود در برخورد با تشکل های دانشجویی را توجه به همه سلایق سیاسی و قائل نشدن تبعیض بین آنها دانست.  

صاحب‌خبر -

محمد نبی احمدی به مناسبت روز دانشجو(16 آذر) در گفت و گو با ایسنا، با تبریک این روز به دانشجویان و با بیان اینکه هویت و موجودیت دانشگاه در گرو دانشجویان است، اظهارکرد: از طرفی تشکل های دانشجویی هم گل سرسبد دانشجویان بوده که برای ما مهم هستند.

وی افزود: دانشجویانی که در دوران تحصیل خود در تشکل های دانشجویی فعالیت می کنند، تمرینی برای ورود آنها به جامعه و مسئولیت پذیری آنها خواهد، بنابراین به جایگاه تشکل های دانشجویی توجه ویژه ای داریم.

رئیس دانشگاه رازی ادامه داد: در حال حاضر غالب مسئولین ما همان کسانی هستند که در دوران دانشجویی در تشکل های دانشجویی مسئولیت داشته اند، بنابراین اگر بدنبال این هستیم که مدیریت کلان کشور در رشته های مختلف و در تخصص های مختلف به افراد کاردان، با لیاقت و با تجربه سپرده شود، باید از اکنون کادرسازی کنیم و به این تشکل ها توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به وجود گرایشات سیاسی مختلف بین تشکل های دانشجویی، عنوان کرد: بین تشکل ها تبعیض قائل نخواهیم بود و کسی که مدیریت دانشگاه را برعهده دارد، باید به عنوان یک پدر به سلایق سیاسی گوناگون تشکل ها توجه کند و اینکه بین آنها تبعیضی بوجود آید، به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

 احمدی تصریح  کرد: البته احتمال دارد که یک تشکل دانشجویی فعالیت های بیشتری داشته باشد و برنامه های بیشتری برگزار کند و این طبیعی است هزینه های بیشتری را متحمل می شود و باید به آن کمک کرد، اما این به معنای تبعیض بین تشکل ها نیست، چراکه به هرکدام که فعالیت داشته باشند، در حد توان کمک می کنیم.

انتهای پیام  

نظر شما