شناسهٔ خبر: 51246578 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

کشف و ضبط ۶۳ میلیارد قاچاق کالا در مرز‌های کردستان

فرمانده مرزبانی کردستان گفت: ۶۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرز‌های استان با اجرای طرح عملیاتی رعد ۶ حدود کشف شد.

صاحب‌خبر -
صراط:

محمدعارف سپهری اظهار داشت: به منظور مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق، طرح عملیاتی رعد ۶ در مرزهای حوزه بانه و مریوان اجرا و توفیقات چشمگیری در این زمینه کسب شد.

کشف و ضبط 63 میلیارد قاچاق کالا در مرزهای کردستان

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه مرزبانان در اجرای این طرح موفق شدند، ۷۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۵۶۸ راس دام سبک و سنگین قاچاق را کشف و ضبط کنند، خاطرنشان کرد: ۳۸ هزار و ۶۷۴ لیتر سوخت، ۲ هزار و ۱۸۰ ثوب البسه، ۹۹ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۱۶۸ دستگاه کارتخوان، ۵۵۰ قطعه تجهیزات تلفن همراه و اقلامی دیگر از قاچاقچیان کشف کنند.

فرمانده مرزبانی کردستان از دستگیری ۳۳ قاچاقچی و توقیف ۱۸ دستگاه خودرو در اجرای این طرح خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۶۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سپهری خاطرنشان کرد: عزممرزبانان استان در راستای مقابله با قاچاق کالا جدی بوده و تمام توان خود را در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و تحقق شعار سال ۱۴۰۰ تحت عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مرزبانان استان آماده انجام هرگونه ماموریت و جانفشانی در این زمینه هستند.

نظر شما