شناسهٔ خبر: 51245538 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

شوک ناگهانی یحیی به بازیکن پرسپولیس!

 مهدی شیری یکی از بهترین‌های پرسپولیس در هفته‌های اخیر بوده و یحیی گل‌محمدی هم نظر مثبتی روی او دارد.

صاحب‌خبر -

بعد از آن هند جنجالی در فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی مقابل اولسان که منجر به شکست پرسپولیس و از دست دادن قهرمانی آسیا شد، مهدی شیری فشار زیادی را تحمل کرد. مدافع راست پرسپولیس در اکثر دیدار‌های این تیم به عنوان بازیکن ثابت به میدان می‌رفت، ولی نمایش‌های معمولی ارائه می‌داد و همین موضوع باعث می‌شد که هواداران پرسپولیس علاقه زیادی به او سبک بازی‌اش نداشته باشند.

با همه این مسائل، یحیی نظر مثبتی روی این بازیکن داشت و در نقل و انتقالات تابستانی نام شیری را در لیست تمدیدی‌ها قرار داد و این بازیکن هم قراردادش را به مدت ۲ فصل تمدید کرد. مهدی در اکثر بازی‌های لیگ جدید در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت و اشتباه تاثیرگذاری هم نداشت. اما اوج کار شیری به چند هفته اخیر برمی‌گردد که او همواره به لحاظ آماری جزو بهترین‌های تیمش بود و نمرات بالایی هم می‌گرفت. مهدی حتی در بازی مقابل صنعت نفت آبادان هم موفق شد پاس تنها گل تیمش را بدهد و مورد تشویق کادرفنی پرسپولیس هم قرار بگیرد. اما دلیل این نمایش‌های خوب شیری برخلاف گذشته چیست؟

عملکرد خوب مهدی دقیقا با حضور دو بازیکن تاجیکستانی در پرسپولیس همراه شد و به نظر می‌رسد با توجه به خرید منوچهر صفروف به عنوان هم پستی مهدی شیری، این بازیکن انگیزه زیادی پیدا کرده تا اجازه ندهد، مدافع جوان تاجیکی جایگاهش را در ترکیب اصلی پرسپولیس به خطر بیندازد و او را نیمکت نشین کند.

خبرورزشی

برچسب‌ها:

نظر شما