شناسهٔ خبر: 51245239 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پلیس: انحراف به چپ تریلی، علت تصادف کاشان

فرماندهی انتظامی کاشان علت تصادف اتوبوس و تریلی در آزادراه کاشان به قم را که منجر به جانباختن ۹ نفر شد، انحراف به چپ کامیون کشنده (تریلی) ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
به نقل از فرماندهی انتظامی کاشان، این حادثه تاکنون ۹ کشته و ۱۵ مصدوم بر جای گذاشته که جانباختگان هشت نفر از مسافران اتوبوس و یک نفر از سرنشینان تریلی هستند.

در این حادثه، هشت نفر در دم جان باختند و ۱۶ مصدوم به بیمارستان انتقال یافتند که در این بین یک نفر از مصدومان نیز فوت کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان ساعتی پیش به خبرنگار ایرنا گفت: نزدیک ساعت سه بامداد امروز (سه‌شنبه) در پی گزارش دریافتی از مرکز ۱۱۵ برخورد اتوبوس و تریلی اعلام شد.

سیدمنصور میرابوطالبی افزود: پس از دریافت ماموریت، ۲ خودروی عملیاتی از پایگاه شهدای امدادگر (عوارضی کاشان) و ۲ خودرو از پایگاه شهید کریمیان (مسجد شهدا) در قالب چهار تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به کیلومتر ۱۰ آزادراه کاشان به قم اعزام شد.

روح‌الله فدایی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان نیز به ایرنا گفت: پس از اعلام حادثه، تیم عملیاتی امداد و نجات و اطفای حریق به سرعت از ایستگاه‌های شماره سه، پنج و ۶ این سازمان برای خروج سرنشینان محبوس و احتیاط از حریق خودرو‌ها با توجه به شرایط خاص در محل حضور یافتند و عملیات مربوطه را انجام دادند.

طول آزادراه کاشان - قم ۱۰۴ کیلومتر است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما