شناسهٔ خبر: 51244652 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

آتش سوزی خط لوله گاز در منطقه ۱۸ به‌موقع مهار شد

شهردار منطقه ۱۸ تهران ضمن قدردانی از عملیات سریع نیروهای خدمات‌شهری، آتش‌نشانی، امداد و نجات، اورژانس، ناجا و پلیس راهور گفت: آتش‌سوزی خط لوله گاز در محدوده منطقه ۱۸ شهرداری تهران با حضور به موقع نیروهای خدمات‌رسان و امدادی مهار شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، آتش سوزی خط لوله زیر زمینی گاز در حریم پروژه بزرگراه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ تهران که شب گذشته به دلیل بی احتیاطی پیمانکار رخ داده بود، با هوشیاری و حضور به موقع نیروهای خدمات شهری، آتش نشانی، امداد و نجات، اورژانس، ناجا و پلیس راهور مهار شد.
با توجه به عملیات متداول پروژه شهید بروجردی ، شامگاه دیشب دقایقی پس از شروع کار و در حین حفاری بخشی از پروژه عمرانی بزرگراه شهید بروجردی، با توجه به بی دقتی پیمانکار، پس از اصابت مته به انشعاب اصلی زیرزمینی گاز و نشت گاز ، پس از دقایقی محل اجرای پروژه دچارحریق شد.
با توجه به استقرار اکیپ های گشت محله ای و اعلام مرکز پیام شهرداری منطقه ۱۸ دقایقی پس از اعلام حریق با حضور یعقوب هوشیار و معاونین و مدیران ستادی در محل پروژه عملیات فرماندهی میدان توسط مدیریت شهری انجام شد و کلیه عوامل امدادی و خدمات شهری در هماهنگی کامل اقدام به مدیریت حادثه کردند.
 یعقوب هوشیار؛ شهردار منطقه ۱۸ در همین زمینه گفت: خوشبختانه با توجه به اجرای طرح آماده باش فصلی در حال بازدید از پروژه های محله ای بودیم که به محض اعلام مرکز پیام قبل از عوامل دیگر در صحنه حاضر شدیم و توانستیم با هماهنگی کامل نیروها در کمترین زمان ممکن نسبت به اطفا و ایمن سازی محیط اقدام کنیم. جا دارد از همکاری تمامی عوامل حاضر در صحنه علی الخصوص نیروهای عملیات آتش نشانی تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.
طرح بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی (سعید آباد) به طول تقریبی ۵ کیلومتر و ۶ تقاطع غیر همسطح از پروژه های اصلی کلان شهر تهران است که با هماهنگی های انجام شده بخش مهمی از آن تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

نظر شما