شناسهٔ خبر: 51237348 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

نشست صمیمانه معاونت فرهنگی و دانشجویی با سرپرستان خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا

معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن قدردانی از تلاش های سرپرستان در زمان پاندمی  ویروس کرونا، اقدام آنان را  همچون جهادگران سلامت ارج نهاد و اهمیت ایجاد امنیت و ارامش را برای دانشجویان در این زمان دو چندان دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا فسا، این نشست که با حضور معاونت  فرهنگی و دانشجویی، مدیر دانشجویی، رییس اداره خوابگاهها، کارشناس و سرپرستان خوابگاه برادران همراه بود، مسائل مرتبط با خوابگاه ها و حضور دانشجویان در خوابگاه ها مطرح گردید.
دکتر مجید نقدی معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن قدردانی از تلاش های سرپرستان در زمان پاندمی  ویروس کرونا، اقدام آنان را  همچون جهادگران سلامت ارج نهاد و اهمیت ایجاد امنیت و ارامش را برای دانشجویان در این زمان دو چندان دانست.
وی متذکر شد: با توجه به در پیش رو بودن امتحانات حضوری و افزایش تعداد دانشجویان حاضر در خوابگاه ها، سبب می شود تا همت خود را به کار بندیم تا احتمال اسیب از ویروس منحوس کرونا به حداقل برسد.

معاون فرهنگی و دانشجویی افزود: دقت در نحوه چیدمان اتاق ها، رعایت پروتکل های بهداشتی، نظارت دقیق بر ضدعفونی ها و گندزدایی ها سبب می شود تا شاهد کمترین آسیب و خطر برای ساکنین خوابگاه ها باشیم.
در ادامه، آقای فرزاد خسروی مدیر امور دانشجویی دانشگاه نیز، امر سرپرستی خوابگاه را کار پرمسئولیت و حساسی معرفی کرد و اظهار داشت: ایجاد نظم، امنیت و ارامش در خوابگاه ها با همکاری و همدلی کلیه همکاران محقق خواهد شد و از اهداف ما فراهم آوردن شرایطی مطلوب و ایمن جهت حضور دانشجویان در خوابگاه ها خواهد بود.

پس از ان سرپرستان خوابگاه های برادران به بیان پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

نظر شما