شناسهٔ خبر: 51235659 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

جف کیلی: The Game Awards 2021 شامل چندین رونمایی در سطح Elden Ring می‌شود

احسان شریعت

صاحب‌خبر -

به گفته‌ی جف کیلی (Geoff Keighley)، مجری The Game Awards، رویداد امسال حداقل چندین رونمایی در سطح تریلر Elden Ring که در Summer Game Fest منتشر شد، خواهد داشت.

به جز The Game Awards، کیلی با Summer Game Fest، یک رویداد دیجیتالی که برای پر کردن خلاء ایجاد شده توسط E3 تشکیل شد، همواره در بخش رونمایی‌های جدید حضور داشته است و در حالی که E3 در طول همه‌گیری کووید 19 با مشکل مواجه بود، نام رویداد قابل دسترس‌تر کیلی بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاد.

در ژوئن امسال، پس از دو سال التماس مردم برای حضور Elden Ring در رویدادهای کیلی، اولین تریلر گیم‌پلی بازی بعدی توسعه دهنده‌ی Dark Souls یعنی فرام‌سافتور (FromSoftware)، در Summer Game Fest به نمایش درآمد. کیلی که در آن زمان از این موضوع بسیار راضی بود، حالا از برنامه‌ریزی‎‌های مربوط به آن پرده برداشت. او اظهار کرد:

رونمایی Elden Ring دو یا سه سال در حال توسعه بود. در هر رویدادی راجع به آن سوال می‌شد، حتی در The Game Awards سال گذشته؛ بنابراین مردم واقعاً می‌خواستند که چیزی از آن ببینند. این عنوان جایزه‌ی مورد انتظارترین بازی سال را برد، اما سازندگان برای نمایش آن کاملا آماده نبودند، چرا که فشار زیادی وجود داشت.

این چیزی است که فکر می‌کنم مردم متوجه نمی‌شوند؛ گاهی اوقات توسعه‌دهندگان آماده‌ی نشان دادن چیزهایی که آن‌ها می‌خواهند، نیستند. امسال دوباره چنین چیزی وجود خواهد داشت، این طور که ما می‌خواهیم چیزهایی را نشان دهیم که آن‌ها آمادگی دیدنشان را ندارند.

کیلی در ادامه ادعا کرد که The Game Awards 2021 حداقل چندین رونمایی در سطح تریلر گیم‌پلی Elden Ring که در Summer Game Fest منتشر شد، خواهد داشت. او افزود:

من خیلی خوشحال بودم چون آن تریلر عالی بود. یک بازی بسیار مورد انتظار که واقعا عالی ارائه شد و چیزهای زیادی در مورد آن خوب بود. بنابراین بله، من به طور خاصی هیجان زده بودم که بتوانم آن را به مردم نشان دهم. در رویداد امسال نیز احتمالا چهار پنج چیز در این سطح وجود دارند و من نمی‌توانم صبر کنم تا این چیزها را به مردم نشان دهم.

Summer Game Fest رویداد جدیدی بود که من ساخته بودم و این واقعیت که فرام‌سافتور با رونمایی Elden Ring، به نوعی روی من و Summer Game Fest شرط بندی کرده بود، برای من اهمیت زیادی داشت. کار کردن با آن‌ها افتخار بزرگی بود. پس با ما همراه باشید، ممکن است موارد بیشتری در راه باشند.

مراسم The Game Awards 2021 به میزبانی جف کیلی (Geoff Keighley)، در تاریخ 18 آذر (9 دسامبر) به صورت زنده در تئاتر مایکروسافت برگزار می‌شود. زمان دقیق برگزاری به زودی اعلام خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید مطلب مربوط به “5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد” را از این نشانی بخوانید.

🏻
🏻
farshadx Javad Barshoeei Ellie

نظر شما