شناسهٔ خبر: 51235624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان:

منطق اصلی ۱۶ آذر مقابله با استکبار است

حجت الاسلام شفیعی با بیان اینکه منطق اصلی روز ۱۶ آذر، نه به آمریکا و نه به نظام سلطه است گفت: امروز از ۱۶ آذرماه ۱۳۳۲ دهه‌ها گذشته است و منطق آن روزها، هنوز منطقی درست و کارآمد در برابر استکبار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی» امروز (دوشنبه ۱۵ آذر) در دیدار با دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: روز ۱۶ آذر، روز دانشجو ریشه در منطق ضداستکباری و استکبارستیزی ملت ایران دارد؛ استکبارستیزی یعنی دست رد به سینه منطقی که می‌گوید همه چیز باید به اذن من و با اجازه من باشد حتی اگر کار شما را قبول داشته باشم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند مستکبران تغییر رویه داده‌اند و ژن آنها اندکی اصلاح شده افزود: منطق استکبار همیشه یکی است و این مساله را سنت الهی و تجربه تاریخی به خوبی به ما ثابت کرده است.

 

وی با بیان اینکه باید در برابر سلطه و استکبار ایستاد و یک قدم عقب‌نشینی، امید بیشتری برای عقب‌نشینی در دل مستکبران ایجاد می‌کند ادامه داد: منطق اصلی روز ۱۶ آذر، نه به آمریکا و نه به نظام سلطه است.

 

حجت‌الاسلام شفیعی با اشاره به اینکه امروز از ۱۶ آذرماه ۱۳۳۲ دهه‌ها گذشته و منطق آن روزها، هنوز منطقی درست و کارآمد در برابر استکبار است تصریح کرد: در حرکت استکبارستیزانه روز ۱۶ آذر، دانشجویان پیش قدم بودند و این مساله‌ای بسیار مهم و قابل تکریم است.

 

پایان پیام/690

نظر شما