شناسهٔ خبر: 51235216 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مکان‌های متعلق به جنگ تحمیلی در اندیمشک مورد بی مهری هستند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با حضور در اندیمشک گفت: محل‌های مرتبط با جنگ تحمیلی ۸ ساله مورد بی مهری و کم لطفی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عبدالرضامرادحاجتی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز با حضور در اندیمشک و بازدید از مناطق جنگی این شهرستان گفت: اندیمشک پایتخت ورودی رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس است.

او افزود: اما مکان‌هایی که متعلق به دفاع مقدس هستند امروزه مورد کم لطفی و بی مهری قرار گرفته اند.

مراد حاجتی ضمن قدردانی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس اندیمشک را دارای مردان بزرگی دانست که در خط امام (ره) به شهادت رسیدند.

۴ آذر سال ۱۳۶۵ در اندیمشک یکی از تاریخ‌های تلخ استان خوزستان، ایران و جهان تشیع است، زیرا در این روز ۳۰۰ انسان اعم از زن، مرد و کودک به شهادت رسیده و بیش از ۷۰۰ نفر دیگر نیز مجروح شدند و همچنین ۱۱ شهید گمنام در این شهرستان مدفون هستند.

به گفته سردار مرادحاجتی مکان‌هایی در اندیمشک وجود دارد که در تمام استان خوزستان کمتر وجود داشته است.

او در ادامه افزود: تمام تلاش خود را جهت ایجاد یک باغ موزه دفاع مقدس از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس انجام خواهیم داد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یادآور شد که، اما برای گرفتن بودجه نیازمند کمک و پیگیری‌های حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار این شهرستان هستیم.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها:

نظر شما