شناسهٔ خبر: 51235173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کاشمر: باید روحیه استکبارستیزی را در نسل جوان تقویت کرد

مشهد- ایرنا- امام جمعه کاشمر با تبریک فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: در گام دوم انقلاب باید روحیه استکبارستیزی را در نسل جوان تقویت نمود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام جواد طاهری دوشنبه شب با حضور در جمع کارکنان مرکز آموزش عالی کاشمر افزود: ۱۶ آذر بیانگر پایداری و استقامت دانشجویان در برابر نظام سلطه است که فریادهای استقلال‌ طلبی و ضداستکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.

وی ادامه داد: دانشجویان علاوه بر علم آموزی وظیفه دارند مطالبه گر باشند و با هوشیاری و بیداری مسائل کشور را رصد نمایند.

امام جمعه کاشمر با اشاره به اهمیت امید در جامعه گفت: امروز باید با تقویت روحیه امید در جامعه در راستای دفاع از آرمانهای نظام گام برداریم و بیش از آنکه به ضعفها توجه کنیم، دستاوردهای انقلاب را تبیین نماییم.

وی افزود: نباید تنها مشکلات را دید زیرا در این صورت در پیمودن مسیر توسعه و تعالی دچار ضعف می شویم  بلکه باید به دستاوردهای انقلاب و عزت نظام توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: کشور ما در سایه وجود رهبری، دچار تشتت و تفرقه نیست لذا باید این نعمت را ارج نهیم و برای بهبود اوضاع کشور به سهم خود تلاش کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد دانشگاه‌ها با در نظرگرفتن بیانیه گام دوم انقلاب زمینه گفتمان سازی و تبیین آن را بین دانشجویان و فضای دانشگاه فراهم آورند.

هم اکنون ۶ مرکز آموزش عالی با سه هزار دانشجو در شهرستان کاشمر فعالیت دارند.

شهرستان ۱۳۵ هزار نفری کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما