شناسهٔ خبر: 51235097 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اینزاگی: برابر رئال مادرید به دنبال پیروزی هستیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر تاکید کرد تیمش به دنبال ارائه نمایشی درخشان در خانه رئال مادرید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که صعود خود به دور حذفی لیگ قهرمانان را بعد از یک دهه قطعی ساخته، فردا شب برای صدرنشینی نیاز به کسب پیروزی برابر رئال مادرید دارد. سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی و موفق اینتر در نشستن خبری پیش از این دیدار حضور یافته و مدعی شد تیمش در بازی رفت نیز لایق نتیجه بهتری جز شکست بوده و فردا برای کسب پیروزی به میدان خواهد رفت.

 

 

سیمونه اینزاگی گفت: "ما در بازی رفت استحقاق نتیجه بهتری را داشتیم. فردا در ورزشگاه و در کنار هواداران نخواهیم بود و مقابل 50 هزار طرفدار رئال مادرید بازی می کنیم، اما باید با شخصیت و اعتماد به نفس زیادی در زمین حضور یابیم.

 

اینتر فقط یک بار در مادرید پیروز شده و فردا شب مشکلاتی پیش روی تیم وجود خواهد داشت، ما برای کسب پیروزی بازی خواهیم کرد و انگیزه های زیادی داریم. سعی می کنم تا جایی که ممکن است تیم را آماده کنم و این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد.

 

علیرغم صعود به دور بعد، فکر می‌کنم دیدار فردا شب هم برای ما و هم برای رئال مادرید مهم خواهد بود. می‌خواهیم یک نمایش عالی مقابل رئال داشته باشیم، البته در بازی رفت هم خیلی خوب کار کردیم، اما برای نتیجه گیری کافی نبود. آندره رانوکیا، متئو دارمیان و آنخل کوره‌آ فردا شب بازی نخواهد کرد، اما لائوتارو مارتینز در تمرینات دیروز مشکلی نداشت.

 

 

غیبت کریم بنزما در ترکیب رئال مادرید؟ بنزما برای رئال بازیکن بسیار مهمی است، اما ما مربیان باید با این مشکلات زندگی کنیم. لوکا یوویچ در آخرین بازی این تیم هم گلزنی کرده و پاس گل داد، پس ما می دانیم که رئال مادرید بازیکنان زیادی در اختیار دارد.

 

رویارویی با کارلو آنچلوتی؟ دوران حرفه ای این سرمربی خود گویای همه چیز است. صحبت کردن در مورد فوتبال با کارلتو همیشه لذت بخش است و من خوشحالم که او در لالیگا بسیار خوب عمل می کند. باید به کارلتو تبریک گفت، زیرا تیم او فوق العاده بوده و همین حالا نیز به دور بعد صعود کرده است."

نظر شما