شناسهٔ خبر: 51234658 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جک ویلشر:

در حال حاضر برناردو بهترین پرتغالی است نه رونالدو!

جک ویلشر، ستاره سابق آرسنال، برناردو سیلوا را بالاتر از کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن پرتغالی حال حاضر می داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه تیم ملی پرتغال در حال حاضر از نسل طلایی خود بهره می‌برد اما صعود این تیم به جام جهانی قطر در هاله ای از ابهام قرار گرفته و شاگردان فرناندو سانتوس برای رسیدن به این مهم باید در رقابت‌های پلی‌آف به میدان بروند؛ جایی که آنها اصلاً کار آسانی پیش رو نخواهد داشت چرا که قهرمان یورو یعنی تیم ملی ایتالیا یکی از حریفان مستقیم شان در راه صعود به قطر محسوب می شود.

 

تیم ملی پرتغال در حال حاضر یک افسانه به نام کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود دارد. با این حال آنها از ستاره های دیگری نظیر برونو‌ فرناندز، روبن دیاز، ژائو کانسلو، ژائو فلیکس، برناردو سیلوا و غیره  در ترکیب خود بهره می برند. تعداد زیادی از این بازیکنان نسل طلایی پرتغال، اکنون در لیگ برتر توپ می‌زنند و در تابستان با بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد، او نیز به جمع آنها اضافه شد.

 

 

 

 

اما حالا جک ویلشر، ستاره سابق آرسنال، اظهارنظر جالبی را در این باره مطرح کرده و مدعی شده که برناردو سیلوا بالاتر از کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن پرتغالی حال حاضر است. او گفت: "کریستیانو بهترین پرتغالی است؟ در حال حاضر بهترین برناردو سیلوا است. من او را بالاتر از بقیه می بینم. من نمی گویم او بعد از هر کاری که در دوران حرفه ای خود انجام داده بهتر از کریستیانو است، اما اگر بازی فردا بود، برناردو سیلوا را برای تیمم انتخاب می کردم."

نظر شما