شناسهٔ خبر: 51233644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرای رسانه در نمایشگاه بین‌المللی فارس راه‌اندازی شد

مدیر شرکت نمایشگاه بین المللی فارس گفت: برای نخستین بار سرای رسانه در نمایشگاه بین المللی فارس با هدف انعکاس اخبار مربوط به فعالیت‌های اقتصادی و تجاری آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی فرهادی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعامل رسانه و نمایشگاه بین المللی بستر را برای  انعکاس  فعالیت‌های زیر ساختی در ابعاد مختلف اقتصادی، عمرانی و هنری در استان فارس ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سایت نمایشگاهی آن گونه که شایسته  است زیرساخت لازم را نداشته‌ایم چرا که جایگاه  نمایشگاه بالاتر از حوزه داخلی و برون مرزی است، افزود: برقراری امنیت، احداث رستوران، مکان مراقبت از کودکان و محل برای حضور ثابت خبرنگاران برای ارسال خبر از جمله برنامه های این محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در شیراز است.

فرهادی گفت: برای نخستین بار سرای رسانه در نمایشگاه بین المللی فارس با هدف انعکاس اخبار مربوط به فعالیت‌های اقتصادی و تجاری آغاز به کار کرد.

وی خاطرنشان کرد: رونق نمایشگاه در قالب تجاری، تخصصی در راستای سیاست کلان  و قوانین  دولت و بر اساس منویات مقام معظم رهبری، معرفی تولید داخلی در بازار فروش خارج از کشور از رویکردها و اهداف این مکان اقتصادی است.

مدیر شرکت نمایشگاه بین المللی فارس بیان داشت: تضمین امنیت برای  سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی  بستر مناسب را برای حضور آنان در استان فارس فراهم می‌کند.

انتهای پیام/م

نظر شما