شناسهٔ خبر: 51231573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

ابقای دکتر کامبیز مرادزاده به‌ عنوان مدیر بیمارستان ضیائیان

دکتر سیدابوالفضل ذاکریان معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه در حکمی دکتر کامبیز مرادزاده را در سمت مدیر بیمارستان ضیائیان ابقا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تهران، بیمارستان ضیائیان، دکتر سیدابوالفضل ذاکریان معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه در حکمی دکتر کامبیز مرادزاده را در سمت مدیر بیمارستان ضیائیان ابقا کرد.
متن حکم سرپرست معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر کامبیز مرادزاده
با سلام و احترام
  بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان اصلی ترین بیمارستان های ریفرال کشوری، علاوه بر جایگاه درخشان علمی و پژوهشی، مأمنی برای بیماران محروم سراسر کشور می باشند. لذا ارتقاء سطح خدمات آموزشی و درمانی از اولویت های اصلی دانشگاه محسوب می گردد.
نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و به پیشنهاد ریاست محترم بیمارستان، به موجب این ابلاغ بعنوان مدیر بیمارستان ضیائیان ابقاء می گردید تا با اتکال به خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی و با توجه به ظرفیت های قابل توجه آن مرکز و خرد جمعی و جلب مشارکت اعضاء هیأت علمی، کارشناسان و کارکنان خدوم نسبت به امور ذیل اهتمام ورزید. 
اولویت بخشی به ارائه خدمات مطلوب در زمینه امور حاکمیتی درمان

  • استفاده از تمام ابزارهای موجود اعم از روش های نوین مدیریتی، منابع انسانی، مالی و فیزیکی در جهت ارتقاء خدمات آموزشی و درمانی، با تاکید بر رعایت اصول رفتار حرفه ای و توجه به کرامت بیمار
  • برنامه ریزی برای اصلاح فرآیندها به منظور چابک سازی و استفاده بهینه از منابع
  • تلاش به منظور جلب مشارکت های مردمی خارج از دانشگاه اعم از خیرین در مسیر اصلاح زیرساخت ها و ارتقاء خدمات
  • توجه خاص به ارتقای کرامت نیروی انسانی همراه با افزایش بهره وری
  • صیانت از منابع فیزیکی و مالی، خلق منابع جدید مالی و مدیریت هزینه ها
  • تلاش در جهت حراست و صرفه و صلاح بیت المال

توفیق روزافزون جنابعالی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
دکتر سیدابوالفضل ذاکریان
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه

نظر شما