شناسهٔ خبر: 51229895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه استان:

بسیجِ دانشجویی باید آرمان خواه ولی واقع بین باشد

دانشجویان بسیجی در نشت صمیمی با فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به بیانِ نظامِ مشکلاتِ استان، مواضع و دیدگاه های خود پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در نشست صمیمی با دانشجویان بسیجیِ استان در آستانه ی هفته ی بسیج دانشجویی ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته، گفت:بسیجِ دانشجویی باید آرمان خواه ولی واقع بین باشد. نگاهِ آرمانی داشته باشند ولی واقع بینانه حرکت کنند.
سردار علیرضا حیدرنیا با بیان اینکه شما دانشجویان وظیفه ی سنگینی دارید، من به عنوانِ خادم از شما توقع زیادی دارم، ادامه داد: مردم، ولی نعمت انقلاب هستند. باید به مردم به چشم ولی نعمت نگاه کنیم. خطِ قرمزِ بسیج و سپاه مردم هستند و خادمی برایِ مردم افتخار است. امام کاظم(ع) فرمودند: رویِ زمین خدا بندگانی دارد که برایِ رفعِ حاجاتِ مردم می کوشند. اینان در روزِ قیامت، در امان اند.
حیدرنیا با توجه و تاکید بر موانعی که فرمانده ناحیه دانشجویی و دانشجویان در ابتدایِ نشست مطرح کردند، بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی استان البرز، زیرساخت های استان است که متناسب با استان رشد نکرده است.

سردار علیرضا حیدر نیا با تاکید بر اینکه استان البرز، استانِ غنی از نظر صنایع است ، تصریح کرد: در زمینه اقتصادی و شهرک صنعتی کرج وضعِ خوبی دارد و باید از این ظرفیت ها با برنامه ریزی به خوبی استفاده شود .
گفتنی است در پایان فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، افزود: توانِ ما به اندازه اراده ماست نه ظرفیتِ ما‌. ان شاءالله در بسیج اراده ها را قَوی و موانع را برطرف کنیم.

نظر شما