شناسهٔ خبر: 51229619 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار کرمان مطرح کرد؛

همگامی نیروی انتظامی و سپاه با استانداری در کنترل کرونا

استاندار کرمان گفت: نیروی انتظامی و سپاه پاسداران پا به پای استانداری در مورد کرونا آمده‌اند و کمک کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان در جلسه شورای اداری بعد از ظهر امروز که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزاری است، گفت: ما شورای راهبردی به نام شورای ارشد داریم که توسط یک تیم حرفه‌ای جمع بندی می‌شود تا دیدگاه واحد در مورد مسائل راهبردی استان صور ت می‌گیرد،  این واقعا در مورد اهداف مهم استان صورت گرفته است.

او افزود: در مورد شرایط کرونای استان کرمان ، ۵ دانشگا‌ه علوم پزشکی در استان وجود دارد که در پیک پنجم‌ کرونا در یک روز دو هزار و ۵۰۰ نفر بستری داشتیم ، سپاه و بقیه ارگان‌ها کمک شایانی کردند و خوشبختانه کنترل شد.

او افزود: استان کرمان  به مناطق مختلف تقسیم شده است و کارگروه رفع موانع تولید در همه شهرستان‌ها تشکیل شده است و در همین رابطه مشکلات قابل حل استان ۸۰ درصد حل شده است.

زینی وند با اشاره به اینکه استان کرمان از توسعه نا متوازن رنج می‌برد بیان کرد: جلسات جهش تولید مسکن  و تنظیم بازار به صورت منظم برگزار می‌شود.

او با اشاره به برنامه ریزی در جذب اعتبار و بودجه استان کرمان ادامه داد: ۵۵ هزار میلیارد تومان سهم جذب منابع برای استان کرمان تعریف شده که هفت هزار میلیارد تومان آن فقط دولتی است.

زینی وند گفت: ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه و طرح قابل سرمایه گذاری در کرمان وجود دارد که در صورت جذب سرمایه رشد هشت درصدی استان کرمان دور از دسترس نیست.

زینی وند در ادامه افزود: نیروی انتظامی و سپاه پا به پای ما در مورد کرونا آمده اند و کمک کردند.

او با اعلام اینکه دادگستری همیشه پای کار بود و  موحد رئیس کل دادگستری پیگیر خیلی مسائل بودند ، همینطور در مسائل کارگری کمک کردند، بیان کرد: حدود ۴۰۰ هزار کارگر در استان داریم که پیچیده گی‌های در این زمینه وجود دارد که باید بعضی مشکلات در تهران و در سطح ملی حل شود.

انتهای پیام/س

 

نظر شما