شناسهٔ خبر: 51229473 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

هوای اصفهان۳درجه سردتر می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از کاهش سه درجه‌ای دمای هوا در استان طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده گفت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان در بعد از ظهر امروز است.

وی گفت: بر این اساس در اکثر مناطق استان اصفهان آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بارش پراکنده باران در نیمه غربی و شمال استان نیز دور از انتظار نیست، گفت: در گردنه‌ها نیز کولاک برف و مه آلودگی دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به بازگشت جو پایدار به استان اصفهان از فردا گفت: با افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی کاهش کیفیت هوا و دید افقی در ساعات اولیه روز را خواهیم داشت.

هنرمند در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: در این بازه زمانی میانگین دمای استان بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.

وی گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۷ و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گرم‌ترین و سردترین نقطه استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و فرودگاه شهید بهشتی با دمای هشت درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام

نظر شما