شناسهٔ خبر: 51229240 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

ترامپ: بایدن دزد کریسمس است!

رئیس جمهوری پیشین آمریکا در مصاحبه اخیر خود، با تندی راجع به رئیس جمهوری فعلی این کشور صحبت کرده و گفت، او آمریکا را به جایی می‌برد که دیگر راه برگشتی ندارد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا، فرمانده کل قوای ۷۹ ساله فعلی آمریکا را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

او با اشاره به «گرینچ»، یک شخصیتی کارتونی که تحمل شادی و شعف مردم را نداشته و تصمیم می‌گیرد کریسمس را بدزدد، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را «دزد کریسمس» نامید و گفت: «جو بایدن کریسمس را از ما دزدید.»

این انتقادات در حالی مطرح می‌شود که جو بایدن، رئیس جمهوری فعلی این کشور با بحران زنجیره تامین و تورمی بی‌سابقه دست و پنجه نرم می‌کند که در آستانه تعطیلات سال نوی آمریکا، کالاها را کمیاب و قیمت‌ها را افزایش داده است.

ترامپ در گفت‌وگو با فاکس نیوز گفت: این کشور ظرفیت‌های سرشاری دارد، ظرفیت‌هایی شگفت‌انگیز؛ اما داریم آن را به هدر می‌دهیم و روزی می‌رسد که دیگر راه برگشتی در کار نخواهد بود؛ نباید بگذاریم کار به آنجا برسد.

ترامپ در این برنامه، بسته اجتماعی و اقلیمی ۱.۷۵ تریلیون دلاری را نیز، که دموکرات‌های سنا سعی در تصویب آن دارند، مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکا نیز از این طرح ناراضی است.

اما مشخص نیست که ترامپ دقیقا درباره چه چیزی سخن می‌گفت؛ گرچه بعضی از مقامات دوران اوباما، انتقاداتی به بعضی از جنبه‌های ریاست جمهوری بایدن داشته‌اند، اما به صورت کلی، دموکرات‌های محبوب همواره از بایدن، که سابقا معاون اوباما بود، حمایت‌ کرده‌اند.

نظر شما