شناسهٔ خبر: 51229155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد؛

جریمه ۱۰۰ میلیارد ریالی احتکار لوازم خانگی در شهرستان بهار

همدان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۱۰۰ میلیارد ریالی احتکار لوازم خانگی در شهرستان بهار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش جودکی در جمع خبرنگاران مطرح کرد: حسب گزارش نیروهای ناحیه مقاومت بسیج بهار به همراه بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت، یکی از فروشگاه‌های لوازم خانگی دارای دو انبار بوده و موجودی انبار دوم خود را به ارزش ۱۴۳ میلیارد و ۵۶۴ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال در سامانه ثبت نکرده است.

وی مطرح کرد: با این روند، احتکار وی با این توضیح که اعلام موجودی کالا توسط واحدهای مصرحه در تبصره ۱ ماده ۶۰ قانون نظام صنفی از مسلّمات وظایف فرد صنفی به منظور اطلاع متولیان تنظیم بازار از چگونگی وضعیت کالاها در سطح انبارها و مراکز عرضه است و علاوه بر ایجاد امنیت روانی بازار، ثبات و شفاف سازی قیمت‌ها و در نهایت کنترل بازار را تأمین می‌کند؛ محرز، و پرونده مشارالیه به تعزیرات حکومتی بهار ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: شعبه هیأت بدوی این شهرستان نیز پس از جری تشریفات قانونی متهم را علاوه بر الزام به فروش در شبکه رسمی با نظارت سازمان صمت به مبلغ ۱۰۰ میلیارد و ۴۹۴ میلیون و ۹۱۹ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

جودکی با بیان اینکه پرونده موصوف هم اکنون در اجرای احکام این شهرستان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: از مردم استان همدان تقاضا داریم تا موارد تخلف را به تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir. اطلاع دهند تا در کمترین زمان، رسیدگی شود.

نظر شما