شناسهٔ خبر: 51229091 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تارتار نجیب است و جنجال نمی‌کند تا از داوران امتیاز بگیرد

صدقی: اشتباهات داوری شائبه برانگیز شده است/ VAR نمی‌آورید حداقل برای داوران کلاس آموزشی بگذارید

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در مورد اشتباها داوری بازی با مس صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

امیرحسین صدقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: به نظر من بازی خوبی بود و ما خوب شروع کردیم ولی دریافت گل زودهنگام باعث شد شیرازه تیم از هم بپاشد و مجبور بودیم بالاتر بازی کنیم و آنها مهاجمان سرعتی داشتند و از فضای پشت دفاع ما استفاده کردند و گل‌های بعدی را زدند.

وی افزود: وقتی گل اول را دریافت کردیم موقعیت برگشت به بازی را داشتیم ولی داور پنالتی قطعی ما را نگرفت. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد و بازی یک - یک می‌شد. آن موقعیت دقیقا پنالتی بود چرا که من همان جناح بودم و از نزدیک دیدم. کمک داور نزدیک بود و نمی‌دانم چرا تشخیص نداد. با آن موقعیت جریان بازی تغییر می‌کرد ولی این اتفاق رخ نداد و در ادامه دو پنالتی دیگر ما را هم ندیدند. من روی پنالتی مس صحبتی ندارم و درست بود ولی 3 پنالتی ما گرفته نشد و گل سوم مس هم کاملاً خطا بود و بازی کاملاً تحت تاثیر تصمیمات داوری بود.

مدافع ذوب آهن در ادامه گفت: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم ولی روی بدشانسی گل دوم را خوردیم و اگر دقت کنید منشا اصلاً به توپ ضربه نزد و توپ اتفاقی به زانوی او برخورد کرد و وارد دروازه شد. در کل روز ما نبود و بدشانسی در کنار اشتباهات داوری بازی را تحت تاثیر قرار داده بود.

صدقی در مورد اشتباهات داوری خاطرنشان کرد: واقعاً اشتباهات داوری خیلی زیاد شده است. دو هفته قبل مقابل فولاد دقیقه 3 باید بازیکن آنها اخراج می‌شد ولی کارت زرد هم نگرفت. این بازی هم به این شکل بود و این مسائل وقتی از یک حد بیشتر می‌شود شائبه برانگیز است. این هفته اکثر تیم‌ها به اشتباهات داوری معترض بودند. تقاضای من از مسئولان فدراسیون این است که اگر VAR‌ را نمی‌آورید لااقل برای داوران کلاس آموزشی بگذارید و فکری برای سطح داوری کنید چرا که اشتباهات خیلی زیاد است.

وی در ادامه گفت: آقای تارتار سرمربی تیم ما آدم نجیبی است و مثل خیلی از مربیان تیم‌های دیگر اهل جار و جنجال و دعوا کنار زمین نیست و فقط می‌گوید حق تیم‌ ما را بدهید و از این اخلاق ها ندارد که بخواهد با شلوغ کاری داور را تحت تاثیر قرار دهد و امتیاز بگیرد.

مدافع ذوب آهن در پایان عنوان کرد: در تمرین امروز به هر جهت عنوان شد که بازی با مس را فراموش کنیم و از امروز تلاش کنیم برای بازی با نفت در مسجد سلیمان که بازی سختی است و به امید خدا می‌رویم تا با دست پر برگردیم و 3 امتیاز را بگیریم.

 

نظر شما