شناسهٔ خبر: 51228470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی:

عدم مدیریت درست، موجب شکاف عمیق بین مردم و مسئولان می شود

حوزه/ حجت الاسلام نجف‌قلی زاده، گفت: نبود مدیریت درست و اکتفا به شعار در مدیریت ها موجب شکاف عمیق بین مردم و مسئولان می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم نجف‌قلی زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، امروز در جمع پیشکسوتان سپاه عاشورا با اشاره به مشکلات عدیده مردم و سختی های معیشتی، یکی از دلایل مهم و اصلی فاصله بین مردم و مسئولان را نبود مدیریت های صحیح و شعارگرایی دانست.

وی با بیان اینکه نبود مدیریت درست و اکتفا به شعار در مدیریت ها موجب شکاف عمیق بین مردم و مسئولان می شود، افزود: فاصله میان مردم و مسئولان باعث ضربات جبران ناپذیر به انقلاب و نظام اسلامی می شود که سلب اعتماد عمومی نسبت به حکومت از نتایج آن است.

نجف‌قلی زاده با تاکید بر اینکه مدیران انقلابی باید به این بعد مهم توجه داشته باشند، یادآوری کرد: باید توجه داشت که با مدیریت جهادی می توان مشکلات کشور را حل کرد و این نوع مدیریت با حرف و شعار ممکن نیست؛ چراکه مدیریت انقلابی فقط با حرف نمی شود و فردی مدیر انقلابی است که عمل و رفتار او نیز انقلابی باشد.

وی یکی دیگر از شاخص های انقلابی گری را داشتن روحیه مطالبه گری دانست و اضافه کرد: متاسفانه عده ای برای حفظ منافع جناحی و فردی نه تنها مطالبه گر نیستند، بلکه محافظه کاری نیز می کنند که چنین رویه هایی به ضرر کشور تمایم خواهد شد

نجف‌قلی زاده محافظه کاری را آفت و آسیب جدی انقلابی گری بیان کرد و گفت: این مشخصه مغایرت کامل با انقلابی گری دارد و فرد انقلابی نباید به هیچ عنوان محافظه کاری در پیش بگیرد.

انتهای پیام./

نظر شما