شناسهٔ خبر: 51228329 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

عباس‌پور نشست کمیسیون صنایع و معادن را تشریح کرد

بررسی سوالات از وزیر صمت/2 سوال به صحن علنی ارجاع شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی ۴ سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون متبوعش از ارجاع ۲ سوال به صحن علنی مجلس خبر داد.

صاحب‌خبر -

روح اله عباس پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در تشریح نشست امروز(دوشنبه 15 آذر ماه(کمیسیون متبوعش، به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه 4 فقره سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت موردبررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سوال حبیب اله دهمرده  درخصوص مشکلات معادن به ویژه معدن جانجا بود، افزود: آقای فاطمی امین توضیحاتی درباره بهره برداری از این معدن ارائه کرد که نماینده زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس از توضیحات وزیر صمت قانع نشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه نماینده سوال کننده بعدی جلال رشیدی کوچی بود، ادامه داد: محور سوال نماینده مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس افزایش قیمت کالاها به ویژه گرانی لاستیک بود که رشیدی از توضیحات ارائه شده، قانع شد.

عباسپور با بیان اینکه حسن نوروزی نیز وزیر صمت را درخصوص دخالت‌های بسیار دولت در مدیریت خودروسازی‌ها با وجود سهم 6 درصدی در ایران خودرو و 13 درصدی در سایپا مورد سوال قرار داد، تصریح کرد: نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس از توضیحات فاطمی امین قانع نشد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس به سوال الهویردی دهقانی از وزیر صمت اشاره کرد و ادامه داد: مشکلات حوزه معدن و عدم بازگشت حقوق دولتی معادن به شهرستان‌ها و مصرف بنزین زیاد خودروهای تولید داخل محورهای سوال نماینده ورزقان در مجلس از وزیر صمت بود که دو هفته برای انجام اقدامات لازم به فاطمی امین فرصت داده شد./

پایان پیام

نظر شما