شناسهٔ خبر: 51228325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تا ۱۷ آذر؛

نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی استان گلستان در کارخانه نوآوری گرگان برپا شد

بیست و دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار در استان گلستان و با رونمایی از دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی این استان در کارخانه نوآوری گرگان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، بیست و دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار در استان گلستان و با رونمایی از دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی این استان افتتاح شد.

مهدی غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان درباره این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه ۱۶ غرفه متشکل از دستاورد‌های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان برپا شده است.

غفاری بیان کرد: برگزاری ۱۲ کارگاه آموزشی و سه پنل تخصصی با موضوعات مختلف و با حضور صاحب نظران و استادان دانشگاه نیز بخشی از این نمایشگاه است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: بازدیدکنندگان این نمایشگاه همچنین می‌توانند از پنل‌های مشاوره تخصصی با موضوعاتی از قبیل ثبت اختراع، ثبت شرکت، دانش‌بنیان شدن، مشاوره حقوقی، مشاوره عمومی کسب‌وکار و آشنایی با خدمات و حمایت‌های پارک علم و فناوری استفاده کنند.

وی بیان کرد: در نمایشگاه امسال، با تخصیص فضا‌هایی برای انجام بازی‌های فکری و سرگرم‌کننده و مسابقات نقاشی سعی شده فضایی متفاوت برای بازدیدکنندگان به ویژه خانواده‌ها و دانش‌آموزان فراهم آوریم.

گفتنی است، نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان گلستان برای اولین بار امسال در کارخانه نوآوری گرگان برپا شده است. برپایی این نمایشگاه تا چهارشنبه، ۱۷ آذر ادامه دارد. بازدید مجازی از این نمایشگاه با آدرس WWW.GRTE.IR نیز امکان پذیر است.

نظر شما