شناسهٔ خبر: 51227441 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

به ریاست دکتر طهرانچی؛

هجدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

هجدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر طهرانچی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی، هجدهمین جلسه شورای دانشگاه صبح امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر طهرانچی در ابتدای این جلسه با گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو، خاطر نشان کرد: دانشگاه روح و زندگی خود را از دانشجو می‌گیرد و باید نسبت به امور دانشجویان توجه داشته باشیم. روز دانشجو نماد حضور پویای دانشجویان در صحنه دانشگاه است و انتظار می‌رود تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت این روز داشته باشند.

وی با اشاره به تصویب سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای مرکزی دانشگاه، اظهار کرد: سند تحول و تعالی دانشگاه در قالب یک برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی، همه مراحل تأیید و تصویب در دانشگاه را گذراند و محتوای این سند در جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاه نیز به تصویب نهایی رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: از آنجا که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سه رکن خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی مورد تأکید قرار گرفته، این سه رکن اساسی به عنوان مطلع در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی لحاظ شده و در برنامه‌ریزی و عملکرد دانشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دکتر طهرانچی در این جلسه از زحمات و تلاش‌های رؤسای پیشین دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های بوشهر، کردستان، ایلام، خوزستان و واحدهای نجف‌آباد و استاد فرشچیان تشکر و قدردانی و برای سرپرستان جدید آرزوی موفقیت کرد.

محمدمهدی فداکار، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه گزارشی از برگزاری نشست دو روزه «دوره مدیریت پایدار منابع در آموزش عالی» با محوریت تبیین سند تحول و تعالی دانشگاه، آموزش تخصصی مدیریت پایدار منابع و بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارها ویژه رؤسای دبیرخانه هیأت امنای استانی و معاونان توسعه و مدیریت منابع انسانی استان‌ها ارائه کرد.

در ادامه این نشست، مهدی نوید ادهم، دبیرکل هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی، نامه دکتر علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه در تقدیر و تشکر از تلاش‌های دکتر طهرانچی برای تدوین سند تحول و تعالی دانشگاه را قرائت کرد.

انتهای پیام/۴۱۶۷/

نظر شما