شناسهٔ خبر: 51227426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه رودسر:

عده ای به دنبال القای ناامیدی و عدم اطمینان به آینده بین مردم هستند

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه امروز عناصری دائما می‌خواهند اینگونه القاء کنند که کشور به بن بست رسیده است گفت: گره‌گشایی و جلوگیری از به بن بست رسیدن مؤمنان مشیت غیرقابل تغییر خداوند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (دوشنبه، 16 آذر) به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی رودسر اظهار داشت: داستان‌ها و قصص قرآنی که پروردگار متعال در قرآن به آن‌ها اشاره کرده مانند چگونگی نجات حضرت موسی(ع) و قومش از دست فرعون افسانه نیست بلکه واقعیت تاریخ بشریت است.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه خداوند بزرگ نگذاشت موسی کلیم و قومش در عین سختی‌ها و مشکلاتی که بر آنان حادث می‌شد به بن بست برسند و ناامید شوند عنوان کرد: امروز ما عناصری را داریم که دائما می‌خواهند اینگونه القاء کنند که کشور به بن بست رسیده است به طوری‌که نه می‌تواند به گذشته برگردد و نه آینده‌ای روشن برایش متصور است.

 

روحانی با تاکید بر اینکه این سخنان تنها از سوی کسانی که به قدرت لایزال خداوند متعال ایمان و باور قلبی ندارد بیان می‌شود تصریح کرد: شهدای دانشجوی ما به قدرت پروردگار باور داشتند و بر اساس همین باور بود که ناامید نشدند و در برابر دژخیمان ستم‌شاهی و نظام استعمار از کیان و عزت ملت ایران دفاع کردند.

 

وی گره‌گشایی و جلوگیری از به بن بست رسیدن مؤمنان را مشیت غیرقابل تغییر خداوند دانست و ادامه داد: اگر مردمی با پروردگار خود باشند خدا هم با آنان است چنانکه دیدیم در چهل و دو سال بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همین رویه در بین ملت دنبال شد و به امید خدا همچنان هم دنبال خواهد شد.  

 

امام جمعه شهرستان رودسر جانفشانی رزمندگان و مجاهدان ایران اسلامی در عراق و سوریه و دفاع از حرم اهل بیت(ع) را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: روز دانشجو را گرامی می‌دارم و امیدوارم دانشجویان امروز ما هم مانند دانشجویان 16 آذر مسیر حق‌طلبی، استقلال طلبی و دفاع از عزت اسلامی را دنبال کنند.

 

روحانی اتحاد و انسجام را رمز پیروزی ملت ایران اسلامی و استمرار پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و افزود: بدون شک اگر اتحاد ملت همواره در اوج باشد دشمن هیچ گاه قادر نخواهد بود بر کشورمان سیطره پیدا کند و نقشه‌های شوم خود را علیه اسلام و انقلاب عملیاتی سازد.

 

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از عوامل برگزاری این مراسم در دانشگاه آزاد اسلامی رودسر در جهت زنده نگهداشتن رشادت‌های شهدای دانشجو 16 آذر خاطرنشان کرد: امیدواریم همه به ویژه جوانان کشورمان در مسیر اهداف خود موفق باشند و در جهت ارتقاء آگاهی، شناخت درست و دقیق از اسلام و دین، بصیرت‌افزایی و روحیه انقلابی‌گری خود حرکت نمایند.

 

پایان پیام/

پایان پیام/165

نظر شما