شناسهٔ خبر: 51227378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس سازمان بسیج رسانه: فقر محتوایی در رسانه‌های کشور بیداد می‌کند

کرمانشاه - ایرنا - رییس سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه امروز فقر محتوایی در رسانه‌های کشور بیداد می‌کند، گفت : از آنجاییکه در تربیت خبرنگاران تخصصی و کادرسازی ضعیف هستیم باید این مشکل را برطرف کنیم و خبرنگار هر حوزه‌ای در بطن آن حوزه فعالیت کرده و به موضوعات اشراف کامل داشته باشد.

صاحب‌خبر -

«عباس محمدیان» روز دوشنبه در یک نشست خبری که در سرسرای شهید جعفری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، از دموکراسی در رسانه‌ها حمایت کرد و افزود: باید شرایط را طوری تغییر دهیم تا خبرنگاران بتوانند از مدیران بی‌عرضه شکایت کنند نه اینکه آنها از خبرنگاران شکایت کرده و اصحاب رسانه را به دادگاه بکشانند.

رییس سازمان بسیج رسانه: فقر محتوایی در رسانه‌های کشور بیداد می‌کند

وی رسانه‌ها را نقطه پیشرفت و تحول استان کرمانشاه دانست و اظهار داشت : قدرت، عزت و فرهنگ در رسانه‌های این استان وجود دارد و هر مدیری باید در خدمت رسانه باشد نه اینکه رسانه در خدمت مدیران باشد و لازم به ذکر است که رسانه‌ها باید تریبون صدای مردم باشند نه اینکه اهداف و جریانات سیاسی را نمایندگی کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر استقلال رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: رسانه‌ای که وابستگی داشته باشد در سنگر مزدوران کار می‌کند و این درحالی است که استقلال رسانه‌ها می‌تواند نقشه پیشرفت و توسعه شهر، استان و کشور را ترسیم کند.

محمدیان با اشاره به اینکه امروز رسانه قدرت حیات بشریت است، گفت: تشکیل جبهه رسانه نیازمند نخبگان و قلم به دستانی است که دل در گرو پیشرفت و تعالی کشور، نظام و انقلاب دارند و اولویت ما این است که ظرفیت‌های موجود فعال جبهه رسانه را در راستای خط مقدم جنگ رسانه‌ای ساماندهی کنیم و از ظرفیت‌ها و سلیقه‌های مختلف رسانه‌ای استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر کجا که انقلاب دچار کندی حرکت شده و یا نیاز به جریان‌سازی انقلابی داشته است، بسیج ورود کرده و میدان‌دار عرصه‌های سخت چه در جنگ تحمیلی، چه در جنگ نرم و چه در جنگ رسانه‌ای بوده است، افزود: باید تلاشمان این باشد که رسانه‌های داخلی مرزشان را فراتر از مرز ایران ببینند و بسترسازی و شبکه‌سازی کنند تا بتوانیم در جبهه برون مرزی انقلاب اسلامی با استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های خوب رسانه‌ها نقش ایفا کنیم.

نظر شما