شناسهٔ خبر: 51227314 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

فرنگی کاران دانشگاه آزاد اسلامی در اندیشه تکرار حضور در لیگ برتر

فرنگی کاران دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان لیگ برتر کشور در فصل گذشته، فردا در صورت غلبه بر تیم سینا صنعت ایذه بار دیگر فینالیست خواهند شد.  

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مرحله نیمه نهایی و نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) از صبح فردا (16آذر) بدون تماشاگر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

در مرحله نیمه نهایی، ابتدا تیم های فولادین ذوب آمل و امیدهای لرستان به روی تشک می روند و برنده این رقابت جواز حضور در دیدار نهایی را به دست می آورد. سپس فرنگی کاران دانشگاه آزاد اسلامی که پارسال با شایستگی نایب قهرمان لیگ برتر شدند به مصاف تیم پرمهره سینا صنعت ایذه می روند و در صورت پیروزی، بار دیگر فینالیست خواهند شد.  

عصر فردا نیز ابتدا تیم‌های بازنده دیدار رده بندی و سپس تیم‌های برنده، دیدار نهایی را برگزار خواهند کرد و تیم های برتر لیگ معرفی خواهند شد.علاقه مندان به کشتی می‌توانند این مسابقه ها را از ساعت 10 تا 13 از شکبه ورزش و ساعت 16 تا 19 از شبکه سه (دایره طلایی) تماشا کنند. رادیو ورزش نیز این رقابت ها را برای علاقمندان به کشتی به صورت زنده گزارش خواهد کرد.

همچنین مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جمعه (۱۹ آذر) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

دیدار نخست نیمه نهایی بین شرکت داروسازی سهند ارس و فولادین ذوب آمل برگزار خواهد شد. دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع مازندران نیز دومین دیدار مرحله نیمه نهایی را برگزار می کنند و به این ترتیب فینالیست ها و تیم های راه یافته به دیدار رده بندی مشخص می شوند. 

برچسب‌ها:

نظر شما