شناسهٔ خبر: 51227035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۰۰ روز با دولت مردم

رویکرد دولت باعث توزیع عادلانه ثروت و قدرت و توجه به اقشار ضعیف می‌شود

قصرشیرین- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، سفرهای استانی دولت و فعالیت‌های میدانی رییس جمهوری و وزرا را از جمله اقدامات بسیار خوب دولت دانست و گفت: در این سفرها از نزدیک مشکلات مردم را می‌بینند و چون مقدمه یک تصمیم‌گیری خوب است، باعث توزیع عادلانه ثروت و قدرت و توجه به اقشار ضعیف می‌شود.

صاحب‌خبر -

«شهریار حیدری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عملکرد ۱۰۰ روزه دولت، افزود: یکی از مسایلی که دولت باید در این سفرها مدنظر قرار دهد بعد از شناسایی میدانی، توزیع عادلانه ثروت است.

او گفت: برخی استان‌های کشور برخوردار و برخی مانند کرمانشاه در حال توسعه هستند که باید دولت اعتبار بیشتری بگذارد که بتوانیم از ظرفیت‌های موجود برای تسریع در روند توسعه و جبران عقب افتادگی‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی باعث امیدواری و دلگرمی مردم می‌شود، گفت: حضور مقامات ارشد و اجرایی کشور در بین مردم باعث نزدیکی رابطه دولت و مردم و ایجاد اعتماد بیشتر به آنها می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دولت سیزدهم در بحث مهار تورم و سامان‌دهی اشتغال نیز اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، تصریح کرد: دولت در این مدت سامانه‌ای برای رصد و مدیریت بیکاری و ایجاد اشتغال عادلانه‌تر راه‌اندازی کرده که منجر به برقراری عدالت می‌شود.

حیدری با بیان اینکه دولت در ۱۰۰ روزی که شروع به کار کرده، هنوز در حال چینش مدیران است، افزود: تا زمانی که تیم مدیریتی دولت به طور کامل مستقر نشود به طور قطع عملکرد آن قابل ارزیابی نیست و حداقل ۶ماه باید بگذرد تا قابل ارزیابی باشد.

وی اظهار داشت: البته دولت باید تجدیدنظری در ساختار مدیریت داشته باشد و از افراد توانمندتر و با تجربه‌تر در برخی بخش‌ها استفاده کند و از آنجایی که دولت به صورت تیمی فعالیت می‌کند، تیم کارآمد، توانمند و با تجربه مورد تاکید است و این مولفه‌ها باید مدنظر باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: دولت باید از تمام ظرفیت‌های داخلی و خارجی استفاده کند و ارتباطات خارج از کشور را نیز قوی‌تر نماید که بتواند از هر ۲ ظرفیت حوزه داخلی و خارجی بهره بگیرد تا در نهایت منجر به ارتقای سطح رفاه مردم شود.

حیدری اضافه کرد: بیشترین نیاز این است که دولت تورم را مهار کند چون این دغدغه جامعه است و البته گام های خوبی هم برداشته که باید این گام ها تحت تاثیر مسایل دیگر قرار نگیرد و عملیاتی شود و مردم از این وضعیت خارج شوند.

نظر شما