شناسهٔ خبر: 51225612 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تدوین «نقشه راه توسعه تبلیغات هوشمندانه»

کلیات نقشه راه توسعه تبلیغات هوشمندانه به تأیید اعضای کمیته فرهنگ و رسانه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هفتمین نشست کمیته تخصصی فرهنگ و رسانه با حضور نمایندگان دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های عضو در محل سالن جلسات شهید سلیمانی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.
کوشا، مدیرکل دفتر تبلیغات و مشارکت‌های مردمی ستاد با تاکید بر اهمیت اقدامات و برنامه‌های فرهنگی، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز، گفت: «نقشه راه توسعه تبلیغات هوشمندانه» برنامه‌ای در قالب اقدام جامع مشترک دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهاست که مستلزم استفاده از ظرفیت و توان همه جانبه آن‌ها در پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز است و در این راستا بایستی در اجرای فعالیت‌های پیشگیرانه همسو و هماهنگ اقدام کرد.
در ادامه هر یک از اعضای حاضر پیشنهاد‌های خود درخصوص نقشه راه تبلیغات هوشمندانه را ارایه کردند که در نهایت با جمع‌بندی دبیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی، کلیات آن به تأیید اعضای کمیته فرهنگ و رسانه رسید.
کوشا با اعلام تأیید نهایی نقشه راه توسعه و تبلیغات هوشمندانه، افزود: این نقشه راه در جلسه آتی کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد طرح، تصویب و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.
وی با اشاره به لزوم ایجاد پویش و جریان سازی در فضای مجازی در این باره خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و راهبرد‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با قاچاق کالا و ارز به اصحاب فرهنگ و رسانه منعکس می‌شود تا در دستور کار آن مراجع نیز قرار گیرد.
همچنین با توجه به فرمایش اخیر رییس جمهوری مبنی بر معرفی وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی حوزه فرهنگی کشور، مقرر شد مسئولیت کارگروه فرهنگی و اجتماعی و کمیته فرهنگ و رسانه این ستاد به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تفویض شود که مورد تأیید اعضای کمیته قرار گرفت.
«نقشه راه توسعه تبلیغات هوشمندانه» به منظور هم افزایی فعالیت‌های هر دستگاه، سازمان و نهاد با توجه به اسناد بالادستی، قوانین و مقررات جاری و اساسنامه فعالیت مرتبط ذیل آن تدوین و تعریف شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما