شناسهٔ خبر: 51225282 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کارشناس هواشناسی استان اصفهان خبر داد:

افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان/کاهش ۳ درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی نسبتاً ناپایدار در سطح استان اصفهان مستقر است. دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه کاهش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی ساعات امروز در استان اصفهان، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق استان آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در اکثر مناطق بارش پراکنده و در نیمه غربی و شمالی بارش‌ها به صورت باران و برف و در گردنه‌ها کولاک برف و مه آلودگی دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: از فردا سه‌شنبه جوی نسبتاً پایدار در سطح استان اصفهان مستقر خواهد شد. با افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی کاهش کیفیت هوا و دید افقی در ساعات اولیه روز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق یک تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۷ و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

هنرمند ادامه داد: خور و بیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و فرودگاه شهید بهشتی با دمای هشت درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما