شناسهٔ خبر: 51225213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان خبر داد

ارسال ۲۲۵ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در همدان

همدان-رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان از ارسال ۲۲۵ اثر به دبیر خانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

ناصر قوامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان همدان اظهار کرد: هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» دربخش‌های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن گرافیک و اینفوگرافیک در استان همدان برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره هرساله با هدف خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی انقلابی در فضایی کاملا آزاد و منطقی و به منظور جریان‌سازی رسانه‌ای در محور‌های مشخص شده، توسط سازمان بسیج رسانه استان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان تصریح کرد: این جشنواره در حوزه‌های امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگو سازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خود اتکایی، مانع زدایی‌ها و دشمن شناسی برگزار شد.

وی از ارسال ۲۵۵ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر در استان خبر داد و بیان کرد: آثار برای داوری به هیات داوران استان تحویل داده می‌شود و برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

قوامی در خصوص برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره یادآور شد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم مراسم اختتامیه جشنواره را با حضور اصحاب رسانه و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد در روز ۳۰ آذر ماه سال جاری برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما