شناسهٔ خبر: 51224886 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ملایی:

نبود ایران در مسابقات آسیایی قایقرانی باعث خوشحالی حریفان شد

ملی پوش قایقرانی تیم روئینگ بانوان کشورمان درباره حضور نداشتن ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

نازنین ملایی، ملی پوش قایقرانی تیم روئینگ بانوان کشورمان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دلیل دعوت نشدن تیم ملی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: من در جریان کامل این ماجرا قرار ندارم؛ اما آن طور که فهمیدیم فدراسیون قایقرانی تایلند اعلام کرد که تا قبل از ماه دسامبر می‌توانیم با شرایط قرنطینه حباب (قرنطینه یک روزه) وارد تایلند شویم. بعد از جلسه‌ای که وزارت بهداشت تایلند اول دسامبر برگزار کرد به یک باره قوانین تغییر کردند و به ما گفتند که نمی‌توانید با شرایط قرنطینه حباب وارد تایلند شوید. به همین دلیل باید با قرنطینه یک هفته‌ای می‌رفتیم که قطعا با این شرایط به مسابقات نمی‌رسیدیم. این موضوع فقط شامل حال تیم ملی ما نمی‌شد، بلکه عراق هم با همین مشکل مواجه بود.

ملی پوش قایقرانی تیم ملی بانوان ادامه داد: من از چند نفر از ورزشکارانی که در تایلند حضور دارند، سوال کردم و آن‌ها گفتند که تیم ملی قایقرانی ایران در لیست ۶۳ کشوری که می‌توانند با قرنطینه یک روزه وارد تایلند شوند قرار ندارد. زمانی که این نکته را به ما گفتند متوجه شدیم که قطعا نام ما در لیست قرنطینه یک هفته‌ای وجود دارد که با این شرایط ما اصلا نمی‌توانستیم خودمان را برای رقابت‌ها به خوبی آماده کنیم و عملا بدون هیچ فعالیتی باید وارد مسابقات می‌شدیم.

ملایی گفت: قطعا نرفتن به مسابقات قهرمانی آسیا به ضرر ما و به نفع کشور‌های دیگر تمام شد. قطعا کشور‌ها می‌دانستند که تیم ملی قایقرانی ایران در بخشی از مواد صاحب مدال طلا و نقره خواهد شد و به همین دلیل شرکت نکردن ما در مسابقات قهرمانی آسیا باعث شد بسیاری از کشور‌ها از این موضوع خوشحال شوند. با توجه به این که تیم ملی قایقرانی ما از المپیک به این طرف در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده بود، قطعا حضور در مسابقات قهرمانی آسیا می‌توانست به ما در بازی‌های آسیایی خیلی کمک کند.

بیشتر بخوانید

ملی پوش قایقرانی تیم ملی بانوان کشورمان بیان کرد: می‌توانستیم از جوایزی که در مسابقات قهرمانی آسیا اهدا می‌شوند، بهره برده و با روحیه بالایی به بازی‌های آسیایی برویم. از هر طرفی که نگاه می‌کنیم نرفتن به مسابقات قهرمانی آسیا به ضرر ما تمام شد و باید از الان خودمان را برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما