شناسهٔ خبر: 51223991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی:

۷۰ درصد شهرداریهای استان ساختار مناسبی ندارند

سنجری گفت: ۷۰ درصد شهرداریهای استان درجه ۶ به پایین هستند و عملاً با توجه به تازه تاسیس بودن با مشکلات و محدودیتهای فراوانی از نظر ساختار، نیروی انسانی، تخصص و ... برای انجام رسالتهای حوزه مدیریت شهری مواجه هستند،

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد «محمد سنجری» امروز دوشنبه (۱۵ آذر) در دیدار با شهردار منطقه ۵ مشهد، ضمن تبریک انتصاب شهردار جدید این منطقه به معرفی توانمندی های سازمان همیاری پرداخت و عنوان کرد: این نهاد عمومی غیردولتی به عنوان یک هلدینگ اقتصادی بزرگ در کنار شهرداریها قرار گرفته و هدف اصلی از تاسیس آن این است که بتواند علاوه بر جذب و جلب سرمایه های خرد شهرداریها در حوزه های مختلف همیار و کمک مدیریت شهری استان باشد.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به تاسیس شهرها و به تبع آن شهرداریهای جدید در استان افزود: ۷۰ درصد شهرداریهای استان درجه 6 به پایین هستند و عملاً با توجه به تازه تاسیس بودن با مشکلات و محدودیتهای فراوانی از نظر ساختار، نیروی انسانی، تخصص و ... برای انجام رسالتهای حوزه مدیریت شهری مواجه هستند، لذا سازمان همیاری به عنوان بازوی تخصصی و یک کانون مشورتی قوی در کنار شهرداران و مدیران شهری قرار گرفته است.

 

وی عنوان کرد: سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی علاوه بر توان بخش ستادی خود در حوزه بازرگانی، مالی و سرمایه گذاری از شرکتها و موسسات تخصصی متنوعی در حوزه های مورد نیاز شهرداریها برخوردار است و حوزه کاری اصلی ما شهرداری کلان شهر مشهد و سازمانها و مناطق آن گستردگی فعالیتها و نیازهای فراوان آن است.

 

سنجری با اشاره به نیروی انسانی متخصص و ظرفیتهای گوناگون سازمان همیاری، تصریح کرد: این آمادگی را داریم که در کنار شهرداری منطقه 5 باشیم و در هر جایی احساس نیاز شود برای تقویت یکدیگر به معنای واقعی نقش همیار را ایفا کنیم که قطعا با توجه به حضور سازمان همیاری منافعی که از این تعاملات حاصل می شود از مجموعه خانواده شهرداری ها خارج نخواهد شد.

پایان پیام/648

نظر شما