شناسهٔ خبر: 51223889 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

موافقت اصولی با فعالیت ۱۴ موسسه قرآنی جدید

سی و هفتمین جلسه هیئت رسیدگی به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت با حضور سرپرست معاونت قرآن و عترت برگزار و در آن موافقت اصولی ۱۴ موسسه پذیرفته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت ، سی و هفتمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت با حضور اعضای این هیئت از جمله اصغر امیرنیا، عباس سلیمی، مهدی محمدی، مرتضی خدمتکار، سیدفخرالدین اسماعیلی و سعید کریمی برگزار شد.

در این جلسه پرونده ۱۵ موسسه برای صدور مجوز فعالیت مورد بررسی قرار گرفت که پس از بحث و بررسی اعضا، در نهایت تعداد ۱۴ مؤسسه مورد تأیید قرار گرفت.

در بین ۱۴ موسسه‌ای که موفق به دریافت مجوز تأسیس شده‌اند هشت موسسه تنها موفق به کسب فعالیت در حوزه آموزش عمومی، چهار موسسه مجوز فعالیت در حوزه آموزش عمومی و تبلیغ و ترویج و دو موسسه نیز مجوز فعالیت در سه حوزه آموزش عمومی، تبلیغ و ترویج و آموزش تخصصی قرآن کریم شده‌اند.

این موسسات شامل موسسه سرباز ولایت شهرستان بافت استان کرمان(آموزش عمومی و تبلیغ و ترویج)، خورشید بی‌نشان شهر همدان(آموزش عمومی و تبلیغ و ترویج)،‌ شکوفه‌های باغ بهشت شهرستان جیرفت جنوب کرمان(آموزش عمومی)، اهل‌القرآن استان قم(آموزش عمومی، تبلیغ و ترویج و آموزش تخصصی)،‌ جامعه‌الزهرا(س) اردبیل(آموزش عمومی)،‌ آلاء الرحمن استان تهران(آموزش عمومی)،‌ نرگس استان تهران(آموزش عمومی)،‌ نورالهدی شهرستان بجنورد خراسان شمالی(آموزش عمومی و تبلیغ و ترویج)،‌ صدر شهرستان تبریز استان آذربایجان شرقی(آموزش عمومی و تبلیغ و ترویج)،‌ ولایت شهرستان هرسین استان کرمانشاه(آموزش عمومی)،‌ فانوس شهرستان یزد(آموزش عمومی)،‌ گام دوم تهران(آموزش عمومی، تبلیغ و ترویج و آموزش تخصصی)،‌ بیت‌النور یزد(آموزش عمومی) و شهدای روستای ارکان (آموزش عمومی) هستند.

سیدفخرالدین اسماعیلی، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت با اشاره به اینکه از بین ۱۵ پرونده مورد بررسی برای دریافت فعالیت مجوز، با فعالیت ۱۴ موسسه موافقت اصولی صورت گرفته است، گفت: پرونده تنها موسسه‌ای که در جلسه امروز موفق به دریافت موافقت نشده است، برای تجدید نظر رفته است.

انتهای پیام

نظر شما