شناسهٔ خبر: 51223724 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

شجاعی مدیرعاملی پرسپولیس را نپذیرفت

خبرگزاری تسنیم

رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی با کمان پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را نپذیرفت.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

این روزها صحبت‌های زیادی درباره وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس انجام می‌شود. در این مدت اسامی زیادی مطرح شده که مهم‌ترین آنها مربوط به محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی می‌شود که با وجود نظر دولت و تاکید وزارت کشور بر ادامه فعالیتش در استان، این مسئولیت را تحویل داد و راهی پایتخت شد.

اگر چه صحبت‌هایی با شجاعی از سوی وزارت ورزش انجام شده اما طبق پیگیری‌ها وی زیر بار این مسئولیت سنگین یعنی مدیرعاملی پرسپولیس نرفته و تمایلی به حضور در این پست ندارد.

وی که در کلاس مربیگری فوتبال آسیا در سال ۲۰۰۱ مدرک مربیگری خود را دریافت کرده، مدیریت مسعود بندرعباس در لیگ ۳ قدس در سال ۱۳۷۵ با سرمربیگری مرحوم سیروس قایقران، مدیریت تیم‌های منتخب فوتبال هرمزگان (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان و مسعود بندرعباس) و نایب رئیسی هیئت فوتبال هرمزگان را نیز عهده‌دار بوده و در ۱۳۸۴ با خرید امتیاز کیش و تاسیس تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با سرمربیگری مجید نامجومطلق و سپس با مرحوم نادر دست نشان و کربکندی با بازیکنانی مانند رحیم یوسفی، محمدرضا مهدوی، ادموند بزیک، رضا عابدیان، اسماعیل هلالی، سعید تهرانی‌نژاد و ... فعالیت در این رشته را ادامه داده است. ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان، عضو هیئت رئیسه کمیته ملی المپیک و خزانه‌دار این کمیته و حضور در مناصب مختلف فوتبال کشور جزو سوابق ورزشی شجاعی است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد با وجود اینکه شجاعی مدیرعاملی پرسپولیس را نپذیرفته اما گفته می‌شود وی برای یکی از پست‌های ورزشی مهم مدنظر است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید منتظر حضور دوباره او در ورزش باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما