شناسهٔ خبر: 51223720 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

بحران جدید برای پرسپولیسی‌ها / ۲۲۰ میلیارد می پرد؟

پرسپولیس برای دریافت مبلغ اسپانسری از کارگزار جدید نیازمند تبلیغ روی پیراهن است اما این موضوع معضلی برای آنها خواهد بود.

صاحب‌خبر -

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛ در شرایطی که روز گذشته قرارداد بین باشگاه پرسپولیس و شرکت ایده پویان ماژ به عنوان کارگزار جدید امضا شد، درباره تبلیغات روی پیراهن این تیم هنوز ابهاماتی وجود دارد. همانطور که مشخص است، تبلیغ روی پیراهن پرسپولیس که مهم‌ترین قسمت تبلیغاتی پرسپولیس هم هست، از ابتدای فصل در اختیار بانک گردشگری قرار دارد و تیم با این تبلیغ به میدان می رود.  از طرفی مدیران باشگاه پرسپولیس ابتدای فصل کل مبلغ قراردادشان را از بانک گردشگری گرفتند تا پیش پیش این پول گرفته و هزینه شده باشد.

این یعنی در شرایطی قرارداد همکاری بین باشگاه پرسپولیس و شرکت ایده پویان ماژ امضا شده و مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان هم اصل قرارداد است که این شرکت در شرایط عادی نمی‌تواند روی پیراهن پرسپولیس تبلیغی داشته باشد!

در این خصوص شنیده می‌شود که فقط در شرایطی کارگزار پرسپولیس می‌تواند از فضای تبلیغاتی روی پیراهن استفاده کند که ضرر و زیان فسخ قرارداد با بانک گردشگری را پرداخت کند و شرکت و محصول مورد نظرش را تبلیغ کند که بسیار بعید است. باید دید در این شرایط مدیریت باشگاه چه راه حلی برای برون رفت از این مشکل دارد. مشکلی که قطعا بدون از دست دادن هزینه ای چند میلیاردی توسط باشگاه حل نخواهد شد.

نظر شما