شناسهٔ خبر: 51223595 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس اداره اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی قم:

نتایج پالایش متقاضیان مسکن قم ازطریق سامانه ثبت‌نام اعلام می‌شود

قم- ایرنا- رییس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی قم با بیان این‌که نتایج اولیه پالایش متقاضیان طرح جهش تولید مسکن از طریق سامانه ثبت‌نام اعلام خواهد شد، گفت: ازدحام و مراجعه ثبت‌نام کنندگان به ساختمان این اداره کل موجب کندی و اختلال در این فرآیند می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی راه و شهرسازی قم، مهدی رحیمی راد در این زمینه افزود: بر اساس آخرین گزارش‌گیری از سامانه، تاکنون بیش از ۲۶ هزار متقاضی در سامانه مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت یک‌ماهه ثبت‌نام این رقم افزایش قابل‌توجهی داشته باشد.

وی با اشاره به این‌که پالایش اولیه تمامی متقاضیان از طریق سامانه انجام می‌پذیرد، اضافه کرد: به‌زودی نتایج اولیه از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه و مشاهده پروفایل خود از نتایج پالایش مطلع شوند.

وی با بیان این‌که طی چند روز گذشته در ۲ ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان شاهد ازدحام و مراجعه مکرر ثبت‌نام کنندگان هستیم، بیان کرد: این مراجعات موجب اخلال در فرآیند اداری و کاری می‌شود و از متقاضیان تقاضا داریم تا اعلام نتایج اولیه از مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی خودداری نمایند.

رحیمی ادامه داد: فرم ج تمامی متقاضیان به‌صورت سیستمی بررسی می‌شود و چنانچه نیاز به اقدام متقاضی برای حل مشکل فرم ج باشد، از طریق این اداره کل و رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر برای تسهیل و تسریع در انجام خدمات، در واحد فرم ج افزایش نیرو انجام شده است و برنامه‌ریزی در خصوص برون‌سپاری آن در دستور کار این اداره کل است.

وی از ثبت‌نام کنندگان درخواست کرد: به شایعات توجه نکنند و از طریق سامانه ثبت‌نام طرح مسکن، سایت اداره کل و کانال خبری «راه شهر کریمه» در ۲ پیام‌رسان بله و تلگرام کسب آگاهی و اطلاع نمایند.

نظر شما