شناسهٔ خبر: 51223594 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

امید عالیشاه در گفت‌وگو با خبرورزشی:

به عنوان کاپیتان پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم/ مساوی؟؛ اصلاً و ابداً .../ برخوردی نشد که پنالتی باشد/ ال‌کلاسیکو هم بدون تماشاگر زیبا نمی‌شود!

کاپیتان پرسپولیس درباره کیفیت پایین دربی گفت: غیبت تماشاگران و استادیوم خالی رابطه مستقیم با کیفیت دربی یا مسابقات حساس داشته و دارد.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

مهدی یکتا؛ دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران در یک بازی سرد و کسل کننده به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این رابطه هرکسی نظر خاصی داشت که چرا این دربی بی کیفیت و بدون رد و بدل شدن گل تمام شد. برخی مثل سید جلال حسینی معتقد بودند مصاحبه‌های پیش از دربی مدیران روی عملکرد بازیکنان دو تیم تأثیرگذاشته و برخی دیگر از احتیاط کادرفنی استقلال و پرسپولیس حرف زدند. دراین میان اما برخی هم نظیر امید عالیشاه هستند که بازی اخیر استقلال و پرسپولیس و کیفیت آن را به غیبت تماشاگران آبی و قرمز ربط می دهد و... با کاپیتان پرسپولیس دو روز پس از دربی گفت و گویی انجام دادیم که برخی نکات جالب این گفتگو را در زیر می‌توانید بخوانید. مشروح این گفت و گو فردا در خبروزشی منتشر می شود. 

* به هر حال من در غیاب آقا سید کاپیتان تیم بودم و باید بیشتر صبوری به خرج می دادم. از آن گذشته وقتی بازی تمام شد و کمی آرام تر شدم احساس کردم بهتر است به عنوان کاپیتان عذرخواهی کنم.

* مساوی؟! اصلا و ابدا! ما برای برد وارد زمین شدیم. دربی با همه بازی‌ها فرق می کند و هر دو تیم دنبال برد هستند اما کمتر کسی به این موضوع اشاره کرد که نبود و غیبت تماشاگران چقدر روی کیفیت یا نتیجه بازی تأثیرگذار بود.

* باور کنید ال کلاسیکو و دیدار رئال مادرید با تیم محبوبم بارسا هم بدون تماشاگر قشنگ نمی شود. من بعد از دربی هم گفتم که امیدوارم از همین بازی بعد تماشاگران را در ورزشگاه ببینیم. همچنین امیدوارم همه تیم‌ها بتوانند از پتانسیل تماشاگر خود بهره مند شوند. این به سود فوتبال ماست.

* من بعد از بازی تصویر و فیلم آهسته آن را دیدم و خود فرشاد هم قسم خورد پنالتی نبوده است. اصلا برخوردی هم انجام نشده بود که پنالتی باشد و در مجموع فکر می کنم گروه داوری قضاوت خوبی داشت یا حداقل در نتیجه بازی تأثیری نداشت.

نظر شما