شناسهٔ خبر: 51223451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تاکید امام جمعه زنجان بر تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی در بین نسل جوان

آیت الله خاتمی به کتاب های چاپ شده در خصوص مکتب حاج قاسم اشاره کرد و گفت: لازم است با بهره گیری از این کتاب ها، اندیشه و فکر شهید حاج قاسم سلیمانی را در بین عموم مردم معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در نشست هماهنگی برنامه های 9 دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی با اشاره به اینکه بصیرت به معنای روشنگری و نگاه عمیق به مسائل است، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیر خود به کرات از کلمه بصیرت افزایی و تبیین استفاده می کنند.

 

آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه در حال حاضر به همدلی و یکدلی در داخل کشور نیازمند هستیم، گفت: حتی مطالبات و انتقادات نیز نباید چالشی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان به معرفی مکتب حاج قاسم در بین جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: این نسل دفاع مقدس و جنگ را تجربه نکردند و فضای مجازی نیز تلاش می کند شناخت حق از باطل را برای این نسل دشوار کند از اینرو لازم است با انرژی مضاعف مکتب حاج قاسم را در بین این نسل تبیین کرد.

 

وی به کتاب های چاپ شده در خصوص مکتب حاج قاسم اشاره کرد و گفت: لازم است با بهره گیری از این کتاب ها اندیشه و فکر شهید حاج قاسم سلیمانی را در بین عموم مردم معرفی کرد.

 

امام جمعه زنجان در ادامه از برگزاری مراسم یادبود آیت الله نورالدین حیدری زنجانی به عنوان یکی از علمای انقلاب و یار امام راحل در امامزاده سید ابراهیم زنجان خبر داد و گفت: مراسم ختم این عالم ساعت 14 و 30 دقیقه تا 16 برگزار خواهد شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان نیز در سخنانی بر ضرورت تبیین یوم الله 9 دی روز بصیرت افزایی و میثاق مردم با ولایت تاکید کرد و گفت: تلاش کنید تا این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 

رفیعی با اشاره به اینکه 12 سال از فتنه 88 سپری شده است و بسیاری از نوجوانان این حادثه را در خاطر ندارند، گفت: بایستی از ظرفیت دستگاه های فرهنگی، رسانه ها، بسیج و مدارس برای تبیین یوم الله 9 دی استفاده کرد.

پایان پیام/73

نظر شما